Beantwoord

Vigor te oud

  • 21 April 2023
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb nog steeds de draytek vigor 2132 (sinds 2013) die wel aan vervanging toe omdat er geen updates meer voor zijn en daar de veiligheid toch ook wel belangrijk is tegenwoordig. De laatste firmware is van 2017. Nieuwe klanten krijgen wel een recent model die ook qua wifi mee is in de tijd.

Kan mijn huidige model worden vervangen?

Mvg. M Schut

icon

Beste antwoord door mschut 22 April 2023, 14:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mschut Goed dat je dat hier aangeeft. Veiligheid is inderdaad steeds meer een hot issue.
Ik heb zelf al een paar Draytek topics binnen de community voorbij zien komen die inderdaad vervangen worden. Mijn advies: Wacht even op reactie van een community moderator, deze kan het proces voor je in gang zetten. 

Houd er rekening mee dat vanwege dat de aansluiting anders is dan die van de Draytek is het noodzakelijk dat een monteur het modem komt installeren. Je ontvangt een sms met daarin een link voor het maken van de installatieafspraak.

Dank voor je reactie @Seccie , ik wacht de officiële reactie af.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @mschut, ik wil dit graag voor je in orde maken! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer meesturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Heel erg bedankt voor je gegevens @mschut! Ik heb meteen intern een berichtje gestuurd naar mijn collega van de technische afdeling. Hij zal dit morgen voor je in orde maken! 😊 Groetjes, Ishana

Heel erg bedankt voor je gegevens @mschut! Ik heb meteen intern een berichtje gestuurd naar mijn collega van de technische afdeling. Hij zal dit morgen voor je in orde maken! 😊 Groetjes, Ishana

 

Bedankt @Ishana !

Reageer