Beantwoord

Voor de 2e keer in een week geen internet

  • 22 June 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Normaal gesproken ben ik niet zo van het openbaar klagen, maar de klantenservice van T-mobile blijkt net zo betrouwbaar als mijn Vespa van 35 jaar oud…

Op 11 mei zou ik overgaan van Ziggo naar T-mobile thuis. De glasvezelkabel bleek kapot, daar kon niemand iets aan doen. Na een aantal monteurs had ik dan eindelijk internet. Dit was op woensdag 14 juni. 

 

Zaterdag 17 juni: geen verbinding meer, lampje ‘Fiber’ uit. Meteen gebeld. Volgens de medewerkster zou ik waarschijnlijk nog voor het weekend een monteur van Guidion kunnen inplannen. Helaas pas maandag tijd, maar goed. 

 

Maandag 21 juni: monteur geweest en het werkt weer. ‘Mijn kabel’ in de wijkkast was eruit gehaald omdat het nummer waar de stekker in zat, niet correspondeerde met mijn huis. Hij zou dit doorgeven zodat het administratief goed gezet kon worden. 

 

Woensdag 23 juni: wederom geen internet, zelfde lampje weer uit. 

T-mobile gebeld: ik ga je doorverbinden met Guidion zodat het meteen opgelost kan worden. De betreffende monteur aan de lijn gehad: ik kan het zo voor je fixen, maar heb een werkbon nodig. 

Wederom T-mobile gebeld: ik kan helaas maar 1 werkorder per jaar aanmaken voor Guidion. Maar ik ga het in Teams bespreken en bel je morgen (!) terug. Vervelend, maar kennelijk is dat de procedure. 

 

Donderdag 24 juni: 2e dag zonder internet en ik ben niet gebeld. 

Dus zelf maar weer gebeld: ik zie dat de melding is doorgezet naar de backoffice dus je krijgt vandaag nog bericht. 

 

Je raadt het al; niets gehoord. Erg frustrerend. Dat het probleem en de oplossing duidelijk zijn maar dat ik door allerlei procedures nog steeds geen internet heb en dat medewerkers van T-mobile niet doen wat ze beloven. 

 

Het enige voordeel is nog dat ik inmiddels de laatste 4 cijfers van mijn IBAN uit mijn hoofd weet na alle telefoontjes ;)

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 23 June 2023, 11:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MartijnDesireS, bedankt voor het delen van je verhaal.

Ik zie ook inderdaad dat er een ticket is aangemaakt en doorgezet is naar onze techneuten. We hanteren echter een verwerkingstijd van 5 dagen, het ticket is op 21-06 ingeschoten. Meestal wordt er wel eerder contact opgenomen maar soms door drukte kan dit wat langer duren. Op dit moment is er nog geen nieuwe update hierover. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! Als er een update is, wordt er contact met je opgezocht.

Wat ik eigenlijk nog vervelender vind, is dat telkens van alles beloofd wordt (ik verbind je door met Guidion zodat het direct opgelost kan worden, ik vraag het in Teams aan collega’s en bel je morgen terug, je hoort vandaag nog iets zodat je een afspraak kunt maken) en dat dit niet wordt nagekomen. 
 

Ondertussen is het vrijdag en bijna 17u en heb ik echt niet de illusie dat ik dit weekend nog werkend internet heb. Maar waarom beloven verschillende collega’s mij dingen die zij niet nakomen?

 

En kan ik ervan uitgaan dat al mijn internetloze dagen niet gefactureerd worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MartijnDesireS, ik ben gelijk nog een keer voor je gaan kijken en ik zie dat ze KPNNetwerkNL hebben aangestuurd om hier naar te kijken! Je zult hier nog een bericht over ontvangen.

 

Ik vind het jammer om te horen dat mijn collega's van de klantenservice hun afspraken niet nakomen! Dit ben ik ook zeker niet gewend en willen we niet uitstralen. Uiteraard worden de dagen dat je offline bent vergoed, dit kan ik echter pas wel in orde maken zodra je weer online bent. Dan heb ik namelijk een exacte periode wat ik voor je kan vergoeden. 

Reageer