Voucher voor KPN

  • 22 January 2024
  • 23 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 2

Mijn glasvezel ligt er uit, en ik ben aan het thuiswerken. Heb voucher ontvangen. Maar mijn vrouw zit bij Odido, ik bij KPN. Hoe kan ik dan toch hotspot opzetten?

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hoi @lucmeuws, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de monteur gisteren al direct kon komen. Hij heeft geen licht op de lijn geconstateerd. Dit is doorgezet naar onze Back Office voor verdere aansturing. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen! 

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@lucmeuws Door via je vrouw haar telefoon een hotspot te maken

Reputatie 2

Leuk antwoord ! Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Mijn vrouw is op haar werk, dus niet thuis. Wat nu? Ik heb echt dringend internet nodig!

Reputatie 7
Badge +14

O maar dat zei je niet! @lucmeuws  Je kan een prepaid kaart van Odido kopen?
Meestal vergoeden ze ook die kosten.

Een voucher werkt daar ook mee. Het zou wel handig zijn als je dan een tweede telefoon hebt.

Ik probeer mee te denken zolang je verbinding nog niet werkt blijft het behelpen

Reputatie 2

Ik kan niet even snel naar een Odido winkel om een prepaid kaart te halen. Weten jullie al wanneer de storing wordt opgelost?

Reputatie 7
Badge +14

Zit je soms ook in Amsterdam? (Stroomstoring) 
 

Bij elke supermarkt zijn die kaartjes ook te koop. @lucmeuws  Bewaar wel de kassabon als je wil declareren.

 

Reputatie 2

Ik woon in Voorburg. Denk niet dat ze hier te koop zijn in de supermarkt. Bovendien heb ik geen 2e telefoon en kan ik niet weg. 

Reputatie 7
Badge +14

@lucmeuws Elke grote supermarkt Bruna’s karwei ‘s enz. verkoopt ze, wil je internet moet je echt even iets ondernemen met alles afwijzen kom je nu niet verder.

Ik weet niet hoe het met je storing staat en ik ben ook geen moderator. 

Hopelijk komt er snel een oplossing. 
Voor nu wens ik je het allebeste.👍🏻
 

Reputatie 2

Wijs ik alles af? 
Ik dacht dat jij Odido medewerker was !

Hopelijk gaat Odido dan heel snel een oplossing aanbieden. 

Reputatie 2

Weet je wel hoe ik een schadeclaim kan indienen?

Reputatie 7
Badge +14

@lucmeuws De oplossing is kijken wat er mis is.

Schadeclaim: Dat is nu nog even zinloos omdat je nog niet weet wat er mis is en hoelang het gaat duren. 
Als je de storing hebt gemeld en er is een ticket aangemaakt kan je niet meer doen dan afwachten. Daarom kan zo’n voucher helpen. Ik kan je er ook een geven maar niet voor de KPN uiteraard.

Wacht tot een moderator reageert dat zijn de mensen die je meer kunnen vertellen.

Reputatie 2

Dank voor je hulp. 
Nog geen reactie van een moderator gekregen. Dit duurt echt veel te lang. Dit is niet aanvaarbaar. 

Reputatie 7
Badge +14

Dank voor je hulp. 
Nog geen reactie van een moderator gekregen. Dit duurt echt veel te lang. Dit is niet aanvaarbaar. 

Van wie heb je die voucher? Dan is de storing toch gemeld? 
De moderators reageren op volgende van binnenkomt en zij druk bezig om iedereen te helpen.

Reputatie 2

Gebeld met Odido en voucher gekregen van Odido. 
Ben jaren klant geweest van KPN en internet heeft er nooit uitgelegen. 
Sinds november overgestapt op glasvezel van Odido. Heb ik al lang spijt van. Zeer slechte service en met als toppunt sinds vanmiddag geen glasvezel signaal. 

Reputatie 2

Krijg nu een link om afspraak te maken met Guidion. 
Volgens mij klopt dit WEER niet ! Ik heb problemen met het glasvezel signaal. Het LOS lampje knippert rood. 
Denk dat Open Dutch Fiber dit moet oplossen. En aan de telefoon werd gezegd dat het gaat om een storing in de wijkcentrale……

Reputatie 7
Badge +14

@lucmeuws  Succes! Maak nu maar die afspraak anders duurt het nog langer.

 

Reputatie 2

Heb afspraak gemaakt, maar weet bijna zeker dat Guidion niets kan doen. 

Reputatie 2

Waarom reageert hier niemand van Odido?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @lucmeuws, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de monteur gisteren al direct kon komen. Hij heeft geen licht op de lijn geconstateerd. Dit is doorgezet naar onze Back Office voor verdere aansturing. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen! 

Reputatie 2

Vandaag aantal keren gebeld met Odido en Open Dutch Fiber. 
in de wijkcentrale dient een patch herstel te worden uitgevoerd. 
Probleem gisteren om 12u30 gemeld, en nu om 20.00 nog steeds geen TV en internet. 
Dit is echt niet acceptabel. Mijn vrouw, dochter en ik werken thuis en hebben dan maar vrij genomen. 
Het is echt te hopen dat het morgen wordt opgelost. Waarom duurt dit zo lang?

Reputatie 2

Nog steeds geen TV en internet !!!

En geen enkele reactie van Odido !

Hoe is dit mogelijk? 

Reputatie 2

Als het goed is, komt er morgen tussen 8u en 12u eindelijk een monteur.

Reputatie 2

Alles werkt weer. Monteur is geweest. Hij was binnen 10 minuten terug vanuit de wijkcentrale. Patch was gecrashed vertelde hij. 
Volgens hem is dit zeer uitzonderlijk, en hij heeft er een melding van gemaakt. 
Wat betekent patch gecrashed? Wat is er dan gebeurd in de wijkcentrale?

Reputatie 7
Badge +14

Dat is geen term die eerder gebruikt is. Je had dat aan die monteur kunnen vragen wat hij bedoelde. Maar wat het ook was, hij heeft de verstoring kunnen verhelpen,  daar gaat het om!

Reageer