Waar en hoe kan ik de klok/tijd instellen op een Gateway HG659 modem?

  • 16 September 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik gebruik ouderlijk toezicht om apparaten te blokkeren
hiermee kun je de tijd instellen waarbij deze apparaten niet geblokkeerd word
als ik echter bv instel vanaf 10 uur beschikbaar, is dit een andere tijd.
Mijn vermoeden is dat het modem op een andere tijd staat.
Waar kan ik de klok van het modem bekijken en instellen?

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @jkisteman, welkom op onze Community!

Heb je het over het Huawei modem? Dit is een verouderd modem en ruil ik graag voor je om. Ik zal je dan een T-56 opsturen, hierop is ouderlijk toezicht gemakkelijk aan te passen. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je account? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jkisteman, welkom op onze Community!

Heb je het over het Huawei modem? Dit is een verouderd modem en ruil ik graag voor je om. Ik zal je dan een T-56 opsturen, hierop is ouderlijk toezicht gemakkelijk aan te passen. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je account? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina. Alvast bedankt! 

Ik gebruik ouderlijk toezicht om apparaten te blokkeren
hiermee kun je de tijd instellen waarbij deze apparaten niet geblokkeerd word
als ik echter bv instel vanaf 10 uur beschikbaar, is dit een andere tijd.
Mijn vermoeden is dat het modem op een andere tijd staat.
Waar kan ik de klok van het modem bekijken en instellen?

Helemaal prima!

Waar wil je dat ik deze invul? Ik zie geen plek om deze toe te voegen aan mijn account. Ik heb nu wel een odido account aangemaakt en daar staat deze wel in. Helpt dat? Zo niet, laat het weten. Ik krijg graag een nieuwe modem

Reputatie 7
Badge +4

Hi @jkisteman

Als je rechts bovenin op je profiel klikt (Naast Start een Topic) → Bewerkt Profiel → Internet + Tv Klantnummer. Dan kan @Tommie van Odido je verder helpen :) 

Reageer