Beantwoord

waarom ik heb geen internet????

  • 17 October 2022
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de laatste twee weken  is mijn vaste internet losgekoppeld.

  Ja, ik heb de modem (en de andere box) al 5 keer losgekoppeld en weer aangesloten, maar hij krijgt nog steeds het rode lampje (onder de wereldbol).

  En ja, ik heb alles al nagekeken op internet: algemene en lokale foutpagina's, Twitter, ... maar ik ben er niet wijzer van geworden.

  Kan dit worden aangepakt?  De postcode is 2135 LM 
  Dank je!

icon

Beste antwoord door Lisa 20 October 2022, 09:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Sara 58, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik help je graag, dus ik wilde meteen met je mee gaan kijken. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag en ga ik er alles aan doen om jou weer online te krijgen. 

Hello 

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen.

Bedankt 🙏 

@Sara 58 

Je kunt beter je gegevens hier weg halen.

Dit is een openbaar forum.

Even op de naam van @Lisa klikken en private bericht sturen.

 

Reputatie 7

Hi @Sara 58, hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt! Heel fijn dat je de gegevens in een privébericht naar mij hebt gestuurd, merci voor het opmerken @peter-keetfm. Zojuist ben ik met je mee gaan kijken, omdat ik je hier graag bij wil helpen. Ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤ Om deze dagen met zo min mogelijk hinder te overbruggen, heb ik je voorzien van een Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken van je telefoon en toch gebruikmaken van onbeperkt internet. 

@Lisa Bedankt, maar mijn internet is nog steeds niet beschikbaar.

Reputatie 7

Hi @Sara 58, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's vandaag Guidion hebben aangestuurd! Je hebt de sms/e-mail met daarin onze afspraaktool al ontvangen zie ik. Top dat de afspraak is ingeschoten. Geef je ons een update na het bezoek van de monteur? 

Reageer