Onlangs heb ik een T mobile Thuis abonnement afgesloten, waar ik tot nu toe erg tevreden over ben :-)
Omdat de WiFi code na aansluiting niet werkte, heeft een medewerker mijn WiFi code gewijzigd en deed de WiFi het toen gelukkig wel. Wel werd me geadviseerd om de WiFi code alsnog zelf te wijzigen in een andere code. Via een link in één van jullie mailtjes ben ik de uitleg gaan lezen in de stap-voor-stap-instructie. Dit leek allemaal heel makkelijk, maar ik kom op een bepaald punt niet verder, omdat ik niet zie wat ik volgens jullie wel op het scherm zou moeten zien.
Als ik ben ingelogd op de Home Gateway, dan klik ik zoals jullie aangeven op 'Onderhoud'. Dit lukt, maar daarna zou ik volgens jullie moeten klikken op 'WLAN-instellingen' en vervolgens op 'WLAN-codering'.
Maar bij de 'WLAN-instellingen' kom ik niet verder. Want ik zie nergens in mijn scherm WLAN-instellingen' staan.
In de linkse kolom zie ik wel staan:
Systeeminformatie
Accountbeheer
Apparaatbeheer
Systeemlogboeken
One Key-diagnose
Hulpprogramma's
Statistieken
Kunnen jullie mij vertellen op welke manier ik mijn WiFi code kan wijzigen?
Groetjes Mirjam3011
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel