Wanneer wordt mijn storing eens opgelost?

  • 29 November 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Vanaf woensdag 24 november al geen internet en nog steeds geen oplossing.

ODF LOS knippert rood en PON lampje is uit. Vrijdag de 26ste is een monteur geweest en die geeft aan dat het buiten de woning ligt (mogelijk kabel of wijkkast).

 

Afgelopen maandag zou de melding zijn doorgezet naar Open Dutch Fiber.

Klantenservice geeft aan tot op heden nog geen reactie te hebben. Ze kunnen blijkbaar geen contact opnemen met Open Dutch Fiber wat heel vreemd is. Alleen '’pushen'’ of de vraag stellen of ze de melding kunnen update. Oftewel als klant kan ik dus helemaal niks en ben ik totaal afhankelijk van wanneer dat bedrijf de melding eens oppakt. Het geven van nieuwe codes voor unlimited internet is niet de oplossing.

Afgelopen 1,5 maand al zulke slechte ervaringen dat ik mij afvraag hoelang dit wel niet gaat duren. Er is totaal geen vooruitzicht en ik dien ook elke keer zelf contact op te nemen om een statusupdate te krijgen. Als dit zo doorgaat dan ga ik eens uitzoeken na wat voor termijn je het contact mag laten ontbinden. Ga namelijk geen maand zonder internet zitten. 

Wellicht dat iemand via dit forum de melding wel beter kan oppakken.

Klantnummer staat in mijn profiel.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Bartpels, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket aangemaakt is op 24 november. Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. We zitten nu op dag drie, ik ga er vanuit dat dit spoedig opgepakt wordt. Onze techneuten zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bartpels, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket aangemaakt is op 24 november. Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. We zitten nu op dag drie, ik ga er vanuit dat dit spoedig opgepakt wordt. Onze techneuten zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Hey @Bartpels, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket aangemaakt is op 24 november. Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. We zitten nu op dag drie, ik ga er vanuit dat dit spoedig opgepakt wordt. Onze techneuten zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Dank voor je reactie. Maandag had ik vernomen dat het om een verwerkingstermijn van 3 dagen zou gaan. Zal het voor nu nog even tot vrijdag aankijken en dan zal ik opnieuw vragen naar een update. Hopen dat er tegen die tijd wel meer bekend is… Lees wel veel soortgelijke verhalen waarin mensen soms weken zonder internet zitten omdat er in de wijkkast iets simpels verkeerd is gegaan. Jammer dat het proces eromheen met verschillende aannemers zo lang duurt. Het kan nooit de bedoeling zijn dat een klant standaard 2-3 weken zonder internet zit. 

Ik blijf hopen op een snelle oplossing maar zie de bui al hangen wat het antwoord gaat zijn als ik vrijdag bel. Niks wat ik dan als klant kan doen, alleen wachten en hopen op beter. 

Reageer