Wij hebben een T-mobile abonnement met vast internet van 100 Mbit/s. Sinds begin maart ervaren we veel problemen en wegvallend internet via Wifi. Nu aangesloten op de kabel omdat dat beter zou moeten gaan. Met meerdere speedtesten is de maximale snelheid die bekabeld gehaald wordt 68 Mbit/sec.
De ene T-mobile medewerker zegt dat dit 90 zou moeten zijn en zal een ticket aanmaken voor een monteur. Helaas kwam deze afspraak nooit. Wederom gebeld, zegt een andere medewerker dat de 68 prima is maar de lijn instabiel is. Ook nu zou er een ticket aangemaakt worden voor een monteur. wederom nooit meer iets gehoord.
Welke snelheid mag ik verwachten bij een abonnement van 100 Mbit? Klopt het dat deze 100 bij lange na niet gehaald wordt? Is dit bij alle providers zo?
Wat is de snelheid die ik mag verwachten bij een 50 abonnement?
Wij gaan eind van dit jaar verhuizen, dan is dat een mooi moment om eventueel over te stappen als T-mobile niet kan leveren wat ze wel zouden moeten leveren.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel