Beantwoord

Wat is de oorzaak van de verbindingsproblemen?

  • 27 January 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

ik heb nu voor de zoveelste keer storing .

niemand bereikbaar telefoon nummer is afgesloten 

en dan maar wachten …………

Ik zou graag willen weten waarom er zoveel storing is bij tmobile en waarom ik dat moet betalen 

en waarom mag ik dan niet van mijn contract af ?

hoe kan je als klant binnen twee weken beslissen als er dan maar 1 storing is en vervolgens maanden problemen met routers opstarten ,internet storing  en totaal onbereikbare helpdesks telefoon nummers die zeggen de wachttijd is langer dan normaal ik heb nooit maar dan ook nooit een kortere wachttijd dus dit is bij jullie volstrekt normaal zucht ik word een beetje moe 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 January 2021, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De storing van vandaag is een grotere storing. Deze zou inmiddelsopgelost moeten zijn. Een reset van het modem en mediaconvertor kan hierbij helpen. Haalt niet weg dat je verbinding normaal gesproken wel stabiel hoort te zijn. Kun je misschien iets meer vertellen over wat je ervaart? Specifieke tijden? Wat geeft het modem en de convertor dan weer (kleur lampjes). Hoe is eea aangesloten in huis? Met meer informatie kunnen we hier op de klantcommunity zeker met je meedenken over oorzaken en oplossingen.

En natuurlijk kan een mod kijken of jouw lijn uit te lezen is op storingen. Daarmee kunnen we gezamenlijk de oorzaak bepalen en jou aan stabiel internet helpen. Lees graag meer!

Dank je ,

de storingen zijn van totaal onvoorspelbaarheid ,

De laatste tijd ging het weer ,wel af en toe moeten herstarten blijft heel irritant .

Maar vandaag dan weer uren lang niemand bereikbaar telefoonnummer op de site bestaat niet volgens kpn?? 

ik heb een hele slechte start gehad met tmobile en was het liefst meteen vetrokken, ben ik ook zodra mijn contract afloopt (gotspe).Je mag als provider zo’n bizarre wanprestatie leveren voordat je als klant je contract mag ontbinden ! En een vergoeding voor de wanprestatie pas als er 12 uur aan 1stuk geen internet geleverd wordt .En dan wordt die tijd omgeslagen naar rato van je rekening dus krijg je 50 cent Ha Ha ,Het Genie die deze voorwaarden heeft bedacht moeten ze president maken .Hier zou geen enkel ander bedrijf mee wegkomen ,schandalig !en als consument zit je er aan vast.Maar dit terzijde .

Na alle niet nagekomen afspraken en tevergeefse telefoontjes en zinloze chatsessies met Lotte,

het tevergeefs wachten op monteurs enz enz ,

voel ik er niets meer voor om tmobile  ter wille te zijn ik wil alleen op een correcte manier geïnformeerd worden over de wanprestaties van een bedrijf dat  ik iedere maand betaal .

Op zich vind ik het feit dat je zelf als klant je informatie op dit forum moet gaan zoeken al een belediging 

zal waarschijnlijk  de goedkoopste oplossing zijn .En jij verdient er een zakcentje aan .

Mijn aansluiting die na 2 maanden dan toch eindelijk voor elkaar kwam, werkt verder zoals moet buiten het uitvallen en resetten en storingen .Dus ik wil geen zinloze monteurs meer over de vloer die of toch niet komen of onverrichter zaken weg gaan. Ik ben zelf technisch genoeg om te constateren dat de lampjes doen wat ze moeten doen ,hoef niet weer een nieuwe router waar het resetten en uitvallen ook nu niet aan zal liggen .

Wat ik wil is op mijn mobiele tel nummer een melding dat jullie geen internet leveren en hoe lang dat naar verwachting gaat duren en of dat te ja of nee niet bekend .

En dan zou ik graag je telefoon nummer zodat ik jou kan bellen ipv Tmobile want die nemen niet op 

en gaat de telefoon wel over dan is de wachttijd precies zolang als ik van ze gewend ben (lang tot oneindig lang )

oh ja  als jullie een storing hebben en ik dus geen internet ,heeft het geen zin om mij op internet daarover te informeren want je raadt het niet ik heb op dat moment geen internet .

en tot slot een sorry voor het ongemak afijn laat eigenlijk maar zitten ,dat is inmiddels zo ongeloofwaardig.

oh ja sorry voor de geërgerde toon van dit verhaal daarvoor mijn excuses ,

Maar ik zit nog 10 maanden aan jullie vast .Dat was jullie idee 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @thuiskoning,

Ik snap dat je niet zo'n start wil. Dat hoort ook zeker niet. Wel tof dat je de geërgde toon onderkent en je excuses daarvoor aanbiedt. Helemaal logisch dat je hier van baalt. En dat nog zacht uitgedrukt. Ik heb hetzelfde meegemaakt bij een andere provider en weet dus echt hoe irritant dat is als het niet lukt. Daar kwam het helaas niet goed, maar laten we samen  kijken wat wel te doen is aan jouw situatie. Genoeg kennis op deze community. Al moet ik nog 1 ding hierover kwijt. Ik werk niet voor T-Mobile. Dit is namelijk een klant-helpt-klant community. We zijn dus mede-klanten die belangeloos helpen. Dus geen zakcentje. Helaas. Ik moet iedere maand, net als jij mijn abonnementen aan T-Mobile betalen. Wil dat zeggen dat T-Mobile niets met deze community te maken heeft? Dat hebben ze zeker wel. De aanwezige moderators zijn van T-Mobile en kunnen bij klantgegevens en andere partijen aansturen om tot een oplossing te komen. Dat mogen we als medeklant natuurlijk niet. 

Vandaag was er een grotere storing, waarbij ook de klantservice niet goed bereikbaar was. Vandaar dat je daar niet verder kwam. Inmiddels moet dit opgelost zijn. 

Ik heb een moderator gevraagd om jouw lijn uit te meten. Eens kijken wat daaruit komt. Dat kan interessante informatie opleveren. Ook voor eventuele vervolgstappen. Welke kant op ook. Maar stap voor stap. 

Grotere storingsmeldingen staan doorgaans bovenaan deze pagina vermeld. Vraag is of jouw storingen meer in het gebied voorkomen, want als alles binnen is uitgesloten, dan zouden misschien meer mensen er last van moeten hebben. 

Mag ik vragen hoe je binnen eea hebt aangesloten? Alles bekabeld, wifi of misschien powerline?

Probeer alleen te helpen en mee te denken. Ik zie nog wel mogelijkheden en anders misschien andere SU's, waarbij ook monteurs zitten.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @thuiskoning, bedankt voor je uitleg en heldere verhaal. Het is inderdaad niet netjes hoe er bij tijd en wijlen omgegaan wordt met het verstrekken van informatie betreffende internetproblemen. Desalniettemin proberen we zo snel en zoveel mogelijk updates te geven in de topics. Het is een cliché om te benoemen, maar wanneer de vaste internetverbinding niet werkt, kun je altijd nog op 4G overgaan om toch op de hoogte te blijven van de updates.

Dat gezegd hebbende, wil ik graag met jouw case aan de slag gaan. Kun je mij vertellen of het om bekabeld Internet of Wifi gaat? 

Reageer