Beantwoord

Wat nu??

  • 7 June 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Al twee dagen bezig om mijn internet weer aan de gang te krijgen. LOSlampje knippert rood. Instructies gevolgd, wat nu dan nog? Zie ook geen manier hoe ik T-mobile kan bereiken en een deskundige aan de lijn kan krijgen. Help? Ik heb internet nodig voor mijn werk.

icon

Beste antwoord door eric 7 June 2023, 18:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je de klantenservice al gebelt? Die volgen met jouw de storings onderzoek proces flow. Als het daarna nog niet werkt maken ze een ticket aan voor de backoffice. Die hebben dan maximaal 5 dagen om een meer diepgravend onderzoek te doen en eventueel een monteur aan te sturen. In de tussentijd kan een moderator een Unlimited mobiele data voucher regelen zodat je via je T-Mobile, Ben of Tele2 abonnement je een hotspot kunt creeren waarop je dus geen beperkingen qua hoeveelheid data meer hebt voor 7 dagen.

Bedankt Eric!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @maartje60, super om te lezen dat je al zo goed geïnformeerd bent, dat je al een vouchercode hebt ontvangen, en dat er inmiddels een monteur voor je is ingeschakeld! 😃 Deze kan je via de email en SMS die je van Guidion hebt gekregen inplannen. Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt. Voor nu heb ik heel vertrouwen in de komst van de monteur en een goede afloop!

Reageer