Beantwoord

Wat zijn de kosten voor het aanleggen van een DSL aansluiting?

  • 20 July 2023
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Hi,

 

Zojuist is door een monteur van T-Mobile gebleken dat er geen DSL aansluiting zit in huis van een vriend van mij. (Althans, in ieder geval niet werkend.)

Wat ik mij af vroeg is welke kosten ik mag verwachten voor het aansluiten hier van? T-Mobile monteur heeft aangegeven dat KPN dit regelt in mijn regio, echter wordt mij verteld op forum van KPN dat ik hiervoor bij T-Mobile moet zijn.

 

Als iemand mij dit kan toelichten zou ik dat zeer op prijs stellen. :)

 

Bedankt!

 

GR, Jakub

icon

Beste antwoord door eric 20 July 2023, 12:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jakub2k01 

Dat verloopt via een algemene portal op https://www.mijnaansluiting.nl/home

Reputatie 7
Badge +15

@jakub2k01 

Je wordt door KPN weer naar hier verwezen en en is wel een KPN kabel aanwezig maar werkt niet?

T-Mobile kan de netwerkbeheerder aansturen om het ISRA punt te herstellen, meestal zijn daar geen kosten aan verbonden als het niet de schuld van de bewoner is.

@jakub2k01

Je wordt door KPN weer naar hier verwezen en en is wel een KPN kabel aanwezig maar werkt niet?

T-Mobile kan de netwerkbeheerder aansturen om het ISRA punt te herstellen, meestal zijn daar geen kosten aan verbonden als het niet de schuld van de bewoner is.

Lijn is inderdaad door KPN aangelegd en ik werd door de monteur van T-Mobile doorverwezen naar KPN, maar het leek mij inderdaad ook logischer dat T-Mobile iemand van KPN moet aansturen i.p.v. dat ik direct bij KPN aankop.

 

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik weet genoeg. :)

Reageer