weer geen diensten in Uitgeest?

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Weer storing in Uitgeest? Ik wordt hier een beetje simpel van. Sinds een week of 2 hebben we glasvezel via Odido. Werkelijk iedere dag ligt het internet eruit. Soms lang, soms wat korter. We zitten nu ook alweer een half uur zonder. Dit is nog niet te doen? Ik werk veel thuis (en heb een gezin met kinderen die hier ook niet blij van worden). 

Ik lees op het forum heel vaak dat een probleem bekend id en eraan wordt gewerkt. Wat kan er gedaan worden om het netwerk hier thuis stabiel te krijgen? Als dit niet s

nel verandert is 1 ding zeker: volgend jaar terug naar Ziggo…

Om de vraag voor te zijn. Het lampje internet op de Zyxel knippert en Lan knippert heel snel

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @GuidoBakker, goed dat je hiervoor aan de bel trek.

Er is op dit moment niks bekend in Uitgeest. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Onze techneuten zullen jouw verbinding gaan onderzoeken en hopelijk oplossen. Zodra er meer informatie is wordt er contact met je opgenomen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GuidoBakker, goed dat je hiervoor aan de bel trek.

Er is op dit moment niks bekend in Uitgeest. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Onze techneuten zullen jouw verbinding gaan onderzoeken en hopelijk oplossen. Zodra er meer informatie is wordt er contact met je opgenomen! 

Reageer