Beantwoord

Wegvallende diensten op 2406VS

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Weer eens een internetstoring op 2406VS. Lampje is weer rood en zoals vele malen hiervoor router reset uitgevoerd. Zoals vele malen hiervoor werkt dit niet aangezien de storing buiten mijn netwerk ligt. Kan dit graag met spoed opgelost worden? Deze storingen komen echt te vaak voor. Jullie internet is echt te onbetrouwbaar en dat is vooral in deze tijd een beetje jammer.

icon

Beste antwoord door Boris 12 November 2020, 11:49

Bekijk origineel

2 reacties

Probleem lijkt alweer opgelost te zijn

Reputatie 7

Hi @SetoSolarius ,

Goed dat je aan de bel trekt en welkom op de Community! Ik heb het meteen even voor je gecheckt, maar wij zien geen problemen bij jou in de buurt. Ik zie dat het laatste contact inmiddels alweer een tijdje terug is geweest, maar begrijp aan jouw verhaal dat je vaker last hebt van problemen. Mocht het nou toch nog terugkeren, laat het ons weten.Wil je daarbij de volgende controle uitvoeren?

 

-Brandt de power led constant?

Een losse aansluiting kan ervoor zorgen dat het modem uitvalt:

-Controleer of de stroom adapter goed in de wandcontactdoos zit.

-Check tevens of het andere uiteinde goed in het modem vast zit.

-Controleer of het modem op het ISRA punt (hoofdaansluitpunt) is aangesloten waarop wij hebben geleverd.

-Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is.

-Controleer of het modem met een korte kabel is aangesloten op het aansluitpunt.

Graag verzoek ik je dit drie dagen te testen. Wij zien vaak dat wegvallende diensten vanzelf worden opgelost. Indien de diensten na drie dagen toch nog wegvallen, trek dan aan de bel. Als je de data en tijden wilt opschrijven op het moment dat de diensten wegvallen, kunnen wij gericht in de verbinding gaan kijken. 

 

Reageer