Afgelopen woensdagmiddag is mijn internet gestopt met werken. Daarop heb ik ‘s avonds contact opgenomen met T-mobile waarin er werd aangegeven dat er een monteur zou langskomen de volgende dag. Gister de hele dag niets gehoord, dus wederom contact opgenomen met T-mobile, waarin er werd aangegeven dat er sprake is van glasvezelbreuk of demping. Ik word in de ochtend teruggebeld, maar heb daar gezien de reactie van anderen weinig fiducie in. Daarom bel ik zojuist zelf, ik hang ruim 20 minuten aan de lijn en de verbinding wordt gewoon verbroken, nadat iemand heeft opgenomen.
Dit heb ik met 6 jaar KPN nog nooit meegemaakt. Persoonlijk vind ik dit te schandalig voor woorden. Zeker in deze tijd dient de service een stuk beter op peil te zijn. Ik vermoed dat dit zoals ik teruglees ook bij anderen nog wel eens een langdurige geschiedenis kan krijgen. Ik vind dit beneden peil en verwacht dat dit opgelost wordt binnen zeer afzienbare tijd.
Beste antwoord door Ginny
Bekijk origineel