Beantwoord

Wereldbol brandt niet, Zyxel T-50

  • 25 December 2021
  • 6 reacties
  • 6546 Bekeken

Hoi hoi,

Ik ben onlangs verhuisd en het is dus tijd om de WiFi aan te sluiten. Ik heb alle stappen gevolgd van de installatie handleiding. Het aan/uit-knopje brandt groen, 2.4GHz en 5GHz branden ook groen. Helaas heb ik nog geen internet (en dat komt omdat de ‘wereldbol’ niet brandt’) Het is nu kerst, dus klantenservice bellen gaat ook niet. Is er iemand die mij toch kan helpen? Alvast bedankt!

groetjes

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 December 2021, 16:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @saida_79,

Zou je eens een foto kunnen plaatsen van je modem? Dan kunnen we hier binnen de community beter met je meedenken. Zie bijvoorbeeld dit topic: 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @saida_79 

Is de aansluiting ook al actief op je nieuwe adres volgens T-Mobile en hoe ziet jouw aansluitpunt eruit, misschien kan je daar ook eens een foto van toevoegen.

Hoi @Waqqas, ja de aansluiting is al actief. Hierbij een foto van het aansluit punt:

 

Reputatie 7
Badge +15

@saida_79

Zou je deze aansluiting eens kunnen openschroeven en rood blauw wisselen met oranje wit of andersom?

Zorg dat er maar 2 draden zijn aangesloten dus geen extra draden. Je kan er ook een foto van maken als je er niet uit komt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @saida_79, is het gelukt om de tip van Waqqas uit te voeren? Ik ben jouw verbinding in gedoken en zie dat de access switch mogelijk offline is. Dat is de poort waarop de aansluiting in de centrale aangesloten is. Voordat we er een monteur op afsturen, wil ik eerst nog met je checken of het toch niet aan het ISRA-punt ligt. 

Ook heb ik eventjes gecheckt waar jouw ISRA zich zou moeten bevinden en dat is in de meterkast: ik doe nu een voorzichtige aanname dat de foto met het modem niet genomen is in de meterkast, kan dat kloppen? Ik gok dat de PTT wandcontactdoos waarop jij het modem aangesloten hebt, een verlenging is en daarom geen signaal doorgeeft. 

Kun je eens checken of er in de meterkast een zichtbaar ISRA is?

Voorbeelden van ISRA-punten: