Wie helpt deze nieuwe klant het vertrouwen in Odido terug te krijgen...

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Sinds 3 weken nieuwe klant bij Odido. Na twee weken glasvezelinternet, Nu inmiddels een week lang zonder internet (3 gezinnen in een groot complex. TV kijken is onmogelijk en wordt doodgegooid met Vouchers, maar dat is helaas hier geen oplossing...)

Ik heb urenlang met de klantenservice aan de lijn gehangen. Van Odido naar DeltaFiber en weer terug. Diverse monteurs langs geweest. Ik hoor twee uitspraken: Er is sprake van een kruising en uw modem krijgt geen IP nummer.

Mijn laatste redmiddel is dit forum. Zijn er Odido medewerkers aanwezig die ook echt kennis van zake hebben en de boel in gang kunnen zetten? Ik heb hier alles bij de hand (postcode en huisnummer) 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @ghoeven01, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik ben er meteen voor je ingedoken en ik zie dat we de netwerkbeheerder voor je hebben aangestuurd. Het lijkt erop dat er iets in de wijkcentrale niet helemaal goed is waardoor er geen IP-adres wordt opgehaald. Ik had graag wat stappen voor je willen ondernemen maar op dit moment moet ook ik afwachten op de netwerkbeheerder. Ik hoop dat zij dit snel voor jullie kunnen oplossen. Ik ga er vanuit dat we uiterlijk morgen meer informatie hierover hebben. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ghoeven01, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik ben er meteen voor je ingedoken en ik zie dat we de netwerkbeheerder voor je hebben aangestuurd. Het lijkt erop dat er iets in de wijkcentrale niet helemaal goed is waardoor er geen IP-adres wordt opgehaald. Ik had graag wat stappen voor je willen ondernemen maar op dit moment moet ook ik afwachten op de netwerkbeheerder. Ik hoop dat zij dit snel voor jullie kunnen oplossen. Ik ga er vanuit dat we uiterlijk morgen meer informatie hierover hebben. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Reputatie 2

Wat er waarschijnlijk gebeurd is, is dat het profiel van je modem verwijderd is, 

deze moet teruggezet worden! ik wens je succes en vooral geduld toe… 

 

 

 

Hi @ghoeven01, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik ben er meteen voor je ingedoken en ik zie dat we de netwerkbeheerder voor je hebben aangestuurd. Het lijkt erop dat er iets in de wijkcentrale niet helemaal goed is waardoor er geen IP-adres wordt opgehaald. Ik had graag wat stappen voor je willen ondernemen maar op dit moment moet ook ik afwachten op de netwerkbeheerder. Ik hoop dat zij dit snel voor jullie kunnen oplossen. Ik ga er vanuit dat we uiterlijk morgen meer informatie hierover hebben. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.

Hallo @Tommie van Odido ,

bedankt voor je reactie. Gisteren kreeg ik een foutmelding bij het plaatsen van de topic. Blijkbaar is die toch geplaatst maar fijn dat die gesloten is.

voor wat betreft de storing: ik hoop echt dat er snel een oplossing komt. Ik hou je op de hoogte. 

Reageer