Beantwoord

wifi thuis valt weer uit

  • 14 November 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Vandaag (zaterdag 14 nivember 2020, locatie Amersfoort) is het voor de 2e keer dat alles uitvalt thuis. Ik heb geen wifi meer dus mijn lampen kunnen niet aan, mijn thermostaat en Somos kan ik niet meer bedienen… en ik heb geen internet . Ik heb geen zin om telkens mijn modem, tv kastje en alles wat ik heb te moeten resetten zodat de boel het weer doet. Wat is er aan de hand? Er wordt aangegeven dat er geen storing is.

icon

Beste antwoord door Brian 17 November 2020, 16:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Saile Ik kijk graag met je mee! Gaat het alleen om je Wifi verbinding of vallen je bekabelde verbinding en TV ook weg? Ik zie op de 14de inderdaad even een onderbreking van de verbinding maar op de andere dagen ziet je verbinding er gelukkig prima uit. Mocht het nog een keer gebeuren zou je dan eens willen kijken welke lampjes er op dat moment nog branden op de modem en dit door willen geven? Dan ga ik er mee aan de slag!

Hai @Brian, dank je wel voor je berichtje terug! Ik heb geen last meer gehad van uitvallend internet. Ik had zaterdag eigenlijk niet geprobeerd om bekabeld te internetten. Daar zal ik een volgende keer op letten!

Reputatie 2

Twee keer maar uitvallen:-) ik dagelijks 

Reageer