Beantwoord

Wifi versterker geen wps knop

  • 27 June 2020
  • 9 reacties
  • 636 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een wifiversterker. Type WAP6807

In de gebruiksaanwijzing staat dat ik op de WPS knop op de zijkant moet drukken maar er zit geen WPS knop op. Hoe los ikdit op?

 

Hartelijk dank

Irene 

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 27 June 2020, 18:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ihmoed 

Vreemd dat het dan wel in de handleiding staat, is het de handleiding die bij jou type wifi versterker hoort en heb je goed gekeken op de versterker?

Een alternatief is om de versterker in een stopcontact te doen, verbind een laptop met het netwerk die de versterker uitzendt, je zal nog geen internet hebben maar ga in je browser naar het ip adres voor in te loggen op de versterker, log in en voer vervolgens de wireless setup uit.

Het is WAP6807 versterker. Hebben jullie hier meedere gebruiksaanwijzingen voor? 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ihmoed 

Welke T-mobile modem heb je?

Indien je een Zyxel hebt download dan dan Zyxel Mpro app op je telefoon.

Verbindt met de wifi van je Zyxel en voeg eenvoudig de versterker toe in de app.

Oké ik ga dit proberen dankje

Reputatie 7
Badge +15

@Ihmoed 

Het is een custom T-mobile versterker dus zul je er weinig over vinden op het internet.

Ik heb er zelf geen helaas dus het is vooral hulp van T-mobile of de community verwachten denk ik.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo ihmoed,

De knop aan de voorkant heeft o.a. de WPS functie. Het is een kwestie van timing, druk de knop ongeveer 4 seconden in voor de wps functie. Het gaat soms niet in 1x.

Mvg. Marcel

Lijkt de belastingdienst wel, goedkoper kunnen we het niet maken  wel lastiger.

Reputatie 7
Badge +4

De knop onder de 3 lampjes is de WPS knop. druk hem 1x 1 sec in en wacht tot het lampje op een vaste manier gaat knipperen.

Bedankt voor de tips. Ik ga ermee aan de slag

Reageer