Beantwoord

ya

  • 12 February 2020
  • 10 reacties
  • 198 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Er is geen internet in de router en ik heb een week na onderhoud een lange tijd gewacht om te wachten

icon

Beste antwoord door TAVL 12 February 2020, 08:47

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Yazn,

Dat is niet mooi. Welke stappen heb je zelf al ondernomen om het te herstellen?

  • Router (en mediaconvertor) aan- en uitgezet via powerknop?
  • Router (en mediaconvertor) aan- en uitgezet door stekker 10 seconden uit het stopcontact te halen?
  • Router gereset door op de reset inkeping met een dun voorwerp in te drukken? Let wel; hierdoor gaan alle instellingen terug naar fabrieksinstellingen.
  • UTP kabel vervangen

Als je dit alles gedaan hebt, welke lampjes branden dan op de router? Gaat het om glasvezel of DSL?

 

Helaas gebeurde er niets 

Reputatie 7
Badge +4

Het duurt even voor de andere lampjes gaan branden. Brand er inmiddels meer? Anders lijkt het of het modem defect is.

Reputatie 7
Badge +15

@Yazn 

In geval van DSL:

Misschien klopt je bekabeling niet helemaal en daardoor gaat alleen de power led aan, gebruik je de grijze DSL kabel die bij de pakket zat en aangesloten op het DSL poortje?

Ik gebruikte alle methoden opnieuw en zag de foto

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Yazn,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Het lijkt erop alsof je nu helemaal geen verbinding met internet hebt. Je hebt tussen het modem en het FTU (plek waar Glasvezelkabel je huis binnenkomt) een zogeheten media converter zitten (wat @TAVL al aangaf), zou je deze 20 seconden van de stroom kunnen halen? Het gaat om een grijs kastje, ongeveer 20 cm lang. Brandt het FO Link lampje op de converter groen?

Overigens zie ik dat je een afspraak hebt ingepland met Guidion voor de 18e, wat goed dat je proactief gehandeld hebt door de klantenservice te bellen! Ook zie ik dat je een T-Mobile mobiel abonnement hebt. Wat ik kan doen is je een Unlimited Voucher toesturen. Hiermee kun je de komende 7 dagen onbeperkt internetten, zo gaat het in ieder geval niet van je databundel af. Bovendien kun je jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je ook met de laptop/PC kunt internetten. Laat je me weten of het resetten van de media converter gelukt is en of ik je de voucher kan toesturen?

Geen zorgen, we komen er samen uit! :smile:

 

@TAVL en @Waqqas Many thanks, as usual! Jullie zijn er altijd als de kippen bij en dat wordt echt enorm gewaardeerd. :smiley:

Ik ging naar het centrum en de werknemer gaf me een simkaart en het hielp me niet om de sim te activeren 😥

Reputatie 7
Badge +16

@Yazn Dan gaan we er samen voor zorgen dat jouw simkaart wel geactiveerd wordt! :wink: Je kunt inloggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account en deze activeren: https://thuismy.t-mobile.nl/dashboard, of bellen met 06-24001200. Ik weet zeker dat mijn behulpzame collega’s je met alle liefde verder helpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 

Heel erg bedankt 🌹

Reageer