Beantwoord

Zyxel T56 ouderlijk toezicht : tijdstippen niet opgeslagen

  • 6 September 2023
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 3

Op de Zyxel T56 zou ouderlijk toezicht moeten werken. Echter, het lukt mij niet. 

Iedere keer slaat hij bij de tijdstippen 0 tot 24 uur op, in plaats van de 23 - 08 uur die ik ingevoerd heb.

 

icon

Beste antwoord door TMTV 6 September 2023, 16:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @santheman-nl,

Fijn dat ze je de T56 opgestuurd hebben, al was ik even vergeten dat deze ook niet helemaal vlekkeloos werkt op dit gebied. Gelukkig is de oplossing hier waarschijnlijk simpeler. Een tijdje geleden was er ook iemand met hetzelfde probleem. Toen bleek het aan de browser te liggen. In Chrome en Safari kreeg diegene toen hetzelfde resultaat als jij, maar via Firefox werkte het wel. Hoewel het eigenlijk in alle browsers zou moeten werken, is dit voor nu de beste workaround. Hopelijk kun je het gedoe met ouderlijk toezicht nu eindelijk achter je laten. Voor de zekerheid tag ik @Sven-Odido even. Hij heeft een kort lijntje met de firmware-developers en kan ervoor zorgen dat het straks overal goed werkt. Succes!

Reputatie 3

Ah grappig. Het werkt wel in Firefox. Maar voor verschillende dagen een verschillende regel aanmaken niet. Moet echt voor verschillende dagen verschillende profielen aanmaken….. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @santheman-nl, dat klopt inderdaad. Je moet een nieuwe regel maken voor veschillende dagen.  

Reputatie 7
Badge +6

Ah grappig. Het werkt wel in Firefox. Maar voor verschillende dagen een verschillende regel aanmaken niet. Moet echt voor verschillende dagen verschillende profielen aanmaken….. 

Wat bedoel je hier precies mee? Ik kan wel één tijdblok voor meerdere dagen blokkeren (bijvoorbeeld elke dag tussen 14 en 15 uur) en meerdere tijdblokken per dag (bijvoorbeeld tussen 8 en 9 uur en tussen 14 en 15 uur). Wat niet kan, is verschillende tijden per dag (bijvoorbeeld maandag t/m vrijdag tussen 8 en 9 uur en zaterdag en zondag tussen 14 en 15 uur). Dat zal in twee profielen moeten.

 

Reageer