Beantwoord

Aankoopbewijs

  • 16 November 2023
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

Goedemiddag,

Op 5 november heb ik online een order geplaatst voor een Galaxy Z Flip 5. Op 6 november heb ik deze afgehaald bij de winkel en ik heb nog steeds geen aankoopbewijs ontvangen.
Ik ben nog net op tijd geweest met de bestelling om mee te kunnen doen aan de Samsung Promo actie van de Galaxy Watch 4, maar hier heb ik wel een aankoopbewijs voor nodig. 

Mvg

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 November 2023, 14:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dr33_2402, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip5 bent gegaan - goede keuze! 

Als je je toestel in de shop hebt opgehaald, dan ontvang je inderdaad geen aankoopbewijs. Alle informatie staat dan namelijk op de kassabon die je in de winkel hebt gekregen. De kassabon van de Shop waar het contract is afgesloten geldt als aankoopbewijs. Bewaar deze daarom goed. Mocht je hem niet meer hebben dan kun je een kopie opvragen in de bewuste Odido Shop. Hiermee moet het ook lukken om gebruik te maken van de actie.

Laat je het me weten of het lukt? 😄

Hi @Marciano van Odido ,

Op de kassabon vind ik niet de benodigde orderdatum voor de Samsung promo actie en ook lijkt het me niet heel handig om een kassabon van 40 cm lang in te scannen. De enige datum die aanwezig is op deze lange bon is de datum van het afhalen, en niet de orderdatum. Is het niet mogelijk om dit aankoopbewijs alsnog digitaal te kunnen krijgen? Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit voor afhalen in de shop gekozen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, als het goed is moet het wel lukken met de foto van de kassabon, maar in Mijn Odido is deze ook te vinden op deze pagina: Facturen | Odido. Als je een klein beetje naar beneden scrolt staat 'ie onder 'Aankoopbewijs’. Hier kun je hem downloaden.

Laat je het me weten of het is gelukt met het claimen van je Samsung cadeau? 😄

Hi @Marciano van Odido ,
 

De datum die op de kassabon staat is de afhaaldatum en niet de orderdatum. 1 van de voorwaarden voor deze Promo actie is dat deze een orderdatum heeft van uiterlijk 5 november. De orderdatum is dan ook 5 november maar de afhaaldatum is 6 november geweest. Ook zie ik bij mijn facturen geen aankoopbewijs. Vandaar dan ook mijn vraag hier.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, heb je al geprobeerd om je cadeau te claimen met de kassabon? Deze zou gewoon goedgekeurd moeten worden met de andere gegevens namelijk.

Mocht deze afgekeurd worden, stuur me dan een screenshout van deze melding.

Stuur me in dat geval ook even een kopie van de kassabon. Ik heb liever niet dat je deze hier openbaar in je topic plaatst, dus de beste manier is om dit in een privébericht via Facebook of Odido Nederland (@odidonederland) / X (twitter.com) te sturen en aangeven dat ik om deze gegevens heb gevraagd. Dan sturen mijn collega's het door naar mij en dan duik ik er voor je in!

.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, is het gelukt met het registreren van de actie?

Reageer