Beantwoord

"AMP Groep" weigert mij de telefoon te overhandigen

  • 3 April 2024
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Goede middaag,

 

Order nr 211165291

 

Ik heb tijdens de deals een samsung "S24 Ultra" gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een watch bij de bestelling krijg. 

 

Vandaag was dan eindelijk de levering via AMP. 

 

De koerrier namens AMP had echter storing aan zijn apparatuur (en had dit vaker gaf hij aan) waardoor hij helaas de aflevering niet kon afronden en het toestel mee terug nam. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via odido bestellen. 

 

Echter zou dit betekenen dat we niet langer in aanmerking komen voor de deal. 

 

Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb.

 

Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit, ik zit in een oneindige loop van doorverbinden en AMP kan het al helemaal niets interesseren. 

 

De bestelling is nog niet geannuleerd, maar het advies van het bezorgbedrijf “AMP” was: bestelling annuleren en opnieuw bestellen, maar dan geef ik de schuld aan het vrije uur en werd de wachttijd ook erg lang! 

 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 3 April 2024, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Barjjej ,

We spreken elkaar op dit forum alleen in het Nederlands of Engels. Kun je jouw bijdrage aanpassen?

Ik heb het aangepast, mijn fout 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Barjjej, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra gaat! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch actie. Minder fijn dat AMP je toestel niet kon afleveren. Ik zie ook in het ordersysteem missende legitimatiegegevens. Ik kan je bestelling niet annuleren, omdat deze in afleverproces staat. Maar zodra het toestel terug is gekomen, zal je bestelling automatisch geannuleerd worden. Als je je bestelling deze week opnieuw plaatst en je ordernummer doorgeeft, zorg ik ervoor dat je alsnog gebruik kan maken van de Galaxy Watch actie.

Ps. Het is niet toegestaan om andermans topic volledig te kopiëren. Schrijf volgende keer je eigen topic met je ervaring wat er precies is gebeurd, dan kunnen we je beter helpen. Voor nu zie ik 'm door de vingers! 😄

Wat er met mij is gebeurd, komt volledig overeen met het verzoek van de persoon die het onderwerp heeft geschreven, dus heb ik het onderwerp met enkele wijzigingen gekopieerd.

Wat nu belangrijk is, is hoe moet ik bij mijn volgende bestelling het huidige bestelnummer vermelden en wat moet ik doen om het watch te krijgen? 

bedankt voor het antwoorden 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Barjjej, je hoeft je huidige bestelnummer niet bij je nieuwe bestelling te vermelden. Deze heb ik al. Het enige wat je hoeft te doen is je nieuwe bestelling te plaatsen en je nieuwe bestelnummer aan mij door te geven. Dan kan ik met alle informatie, inclusief je originele bestelling naar Samsung gaan om ervoor te zorgen dat je de Watch kan claimen! 😄

Reageer