Annuleren verlenging

  • 18 February 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een verlenging gedaan met een toestel, maar die wil ik annuleren. Ik ga toch voor een ander toestel maar ben er nog niet uit welke. Daarom wil ik gewoon het verleng aanbod weer kunnen zien via de website. Ik heb de eenmalige toestelkosten nog niet betaald en het is dus ook nog niet verzonden.

 

Ben voorlopig niet in de gelegenheid om te bellen daarom wou ik het online formulier gebruiken. Maar als ik na alles invullen op verzenden druk krijg ik steeds een melding ‘Het is niet gelukt het formulier te versturen. Probeer het nogmaals of neem contact op met onze Klantenservice.’

 

Vervolgens probeer ik via de chat contact op te nemen is er steeds niemand beschikbaar en word ik doorverwezen naar het nummer van de klantenservice.
 

Hoe kan ik de bestelling nu annuleren zodat ik het verleng aanbod weer kan zien.

 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi bism20, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je gaat voor een nieuw toestel! Stuur me even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan annuleer ik je bestelling voor je! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi bism20, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je gaat voor een nieuw toestel! Stuur me even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan annuleer ik je bestelling voor je! 😄

Reageer