Apple watch abonnement

  • 28 October 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Tijdens het plaatsen van een Apple Watch abonnement ultra2 49cm kreeg ik de melding dat ik niet in aanmerking kan komen van een multisim. Wat is de reden hiervan? Dit heb ik al weken?

 

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @Meryem1998 

Ik kijk graag met je mee! Heb je een oud Tele2 abonnement? Dan kun je inderdaad de Multisim niet bestellen. Alleen als je als oud Tele2 klant een nieuw Odido contract hebt afgesloten krijg je de mogelijkheid om de Multisim bestellen. Mocht je een oud T-Mobile klant of nieuw Odido contract hebben dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Gaat er nog iemand hieronder reageren #odido

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Meryem1998 ,

In het weekend is het moderatie team beperkt aanwezig.  Vanaf morgen worden er weer meters gemaakt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Meryem1998 

Ik kijk graag met je mee! Heb je een oud Tele2 abonnement? Dan kun je inderdaad de Multisim niet bestellen. Alleen als je als oud Tele2 klant een nieuw Odido contract hebt afgesloten krijg je de mogelijkheid om de Multisim bestellen. Mocht je een oud T-Mobile klant of nieuw Odido contract hebben dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer