Beantwoord

Applewatch Ultra 2 besteld

  • 30 September 2023
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hi, apple watch ultra 2 besteld via 200827327, maar verder nog niks vernomen? 

Hebben jullie een status?

Dank alvast. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 October 2023, 12:17

Bekijk origineel

8 reacties

Hi Odido klantenservice,

 

Hebben jullie een status van mijn bestelling? Staat het goed in het systeem. Ik heb een sms gekregen dat de IPhone 5 niet op voorraad is, maar die heb ik niet besteld. Kunnen jullie voor mij kijken als alles klopt. Ik heb alleen de apple watch ultra 2 besteld namelijk. Dank alvast. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ViGD 

Gefeliciteerd met je bestelling van de Apple Watch Ultra 2 Titanium Case 49mm Trail-Band Grijs. Deze staat goed in ons systeem en daar heb je op 16 september ook bericht van gehad. Je bestelling is momenteel nog niet op voorraad, maar zodra je bestelling klaarligt krijg je een bericht van de Odido  Shop Rotterdam Zuidplein. 

Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling! 

Beste Hajar (klantenservice) dank je wel voor de reactie en de update. Wij zullen het dan afwachten. 

Reputatie 2

@ViGD is het jou duidelijk geworden of je de S/M trailband krijgt of de M/L? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Het gaat om maat M/L. Ik wens jullie veel plezier met je watch!

Heb sinds donderdag Apple Watch 2 ultra besteld maar heb nog niks gehoord en stond dat jullie op voorraad heeft .

hoe lang gaat het eigenlijk duren.

bestel order : 202214906

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CesA89 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling al sinds 13 oktober klaarligt bij de Odido winkel in Lisse. Je hebt hier op 13 oktober ook een sms over ontvangen. Je bestelling ligt daar in totaal 7 dagen vanaf datum bericht dus ik zou hem snel gaan ophalen zodat je kan genieten van je Apple Watch. Ik wens je alvast veel plezier ermee!

hi hajar
oh thanks ik heb die sms niet gekregen. 
ga hem nu ophalen.

 

Reageer