Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 19 October 2023
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Goedenavond.

ik heb op 27/28e September contact gehad met odido via de chat in de app om een order (200947431) te annuleren. Dit zou toen gedaan zijn volgens de medewerker.

Na 14 dagen te hebben gewacht. Heb ik maar besloten, om telefonisch contact op te nemen. Ik werd doorgezet naar een vriendelijke dame van de finance afdeling en die zag tot haar verbazing dat de bestelling helemaal niet geannuleerd was.

Ze zou dit gaan doorgeven aan de technische dienst. Die het volgens zouden oppakken en annuleren. Nou heb ik nog steeds niks gehoord van de technische dienst en staat mijn bestelling nog altijd open.

Mijn geduld raakt inmiddels een beetje op. Dus vandaar mijn verzoek of iemand van odido mij hier kan helpen.

 

 

icon

Beste antwoord door snieuwke 20 October 2023, 14:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Snieuwke, welkom op de Community! Niet fijn dat je al een tijdje wacht om je bestelling te annuleren. Normaal gesproken is dit zo gefixt, echter lees ik dat jouw bestelling eerder is vastgelopen. Ik heb direct opnieuw de bestelling geprobeerd te annuleren en het lijkt nu te werken. De status staat nu netjes op geannuleerd. Of mijn collega's hiervoor dit ook zagen weet ik niet zeker, dus ik kijk na het weekend nog een keer of de annulering nu wel goed is gegaan en dan laat ik het je weten.

Mocht de annulering nog steeds niet werken, weet dan dat er al een case is doorgezet naar de technische dienst. Het wordt dus hoe dan ook spoedig opgelost. Maandag laat ik het je weten of het is gelukt!

Hoi Snieuwke, welkom op de Community! Niet fijn dat je al een tijdje wacht om je bestelling te annuleren. Normaal gesproken is dit zo gefixt, echter lees ik dat jouw bestelling eerder is vastgelopen. Ik heb direct opnieuw de bestelling geprobeerd te annuleren en het lijkt nu te werken. De status staat nu netjes op geannuleerd. Of mijn collega's hiervoor dit ook zagen weet ik niet zeker, dus ik kijk na het weekend nog een keer of de annulering nu wel goed is gegaan en dan laat ik het je weten.

Mocht de annulering nog steeds niet werken, weet dan dat er al een case is doorgezet naar de technische dienst. Het wordt dus hoe dan ook spoedig opgelost. Maandag laat ik het je weten of het is gelukt!

Hoi Marciano,

ik heb zojuist een mailtje ontvangen dat de bestelling is geannuleerd. Dank hiervoor! Hopelijk komt het bedrag ook spoedig op mijn rekening.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ah kijk, nog beter. Dan heb je mij juist de bevestiging gegeven! 😄

Het bedrag moet binnen 14 dagen weer op je rekening staan. Laat het me gerust weten als het zover is. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Hoi, ah kijk, nog beter. Dan heb je mij juist de bevestiging gegeven! 😄

Het bedrag moet binnen 14 dagen weer op je rekening staan. Laat het me gerust weten als het zover is. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Goedemorgen Marciano,

ik kom weer even in de lucht. Ik heb tot op heden nog geen terugbetaling gehad van Odido. Zou je navraag kunnen doen of het bedrag al uitbetaald is?

ik hoor graag.

Met vriendelijke groet,

Steven

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Steven, ik verwacht eigenlijk dat de terugbetaling morgen op je rekening staat. Ik lees vaak dat klanten het geld vaak precies op 14 dagen terug hebben, in jouw geval is dat morgen. Wacht het nog heel even af en als je maandagochtend het geld nog niet hebt ontvangen, dan pak ik het direct voor je op! 

Ik zie je berichtje maandag graag tegemoet (mocht je het toch eerder ontvangen, dan hoor ik het natuurlijk ook graag). Dan komt het sowieso goed!

 

Hoi Steven, ik verwacht eigenlijk dat de terugbetaling morgen op je rekening staat. Ik lees vaak dat klanten het geld vaak precies op 14 dagen terug hebben, in jouw geval is dat morgen. Wacht het nog heel even af en als je maandagochtend het geld nog niet hebt ontvangen, dan pak ik het direct voor je op! 

Ik zie je berichtje maandag graag tegemoet (mocht je het toch eerder ontvangen, dan hoor ik het natuurlijk ook graag). Dan komt het sowieso goed!

Hoi Marciano,

ik heb het bedrag helaas nog niet ontvangen op mijn rekening. Kunt u nagaan waar het misgaat?

ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Steven

Reputatie 7
Badge +9

Hi @snieuwke 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij  een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je ordernummer, naam geboortedatum, volledige adres, het rekeningnummer waarmee je hebt betaald en aangeven of dat via iDeal of creditcard was? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hallo,

Ik ben ondertussen 2 maanden bezig met het verkrijgen van mijn geld na het annuleren van een bestelling. Ik heb 4 weken geleden contact gehad met Hajar en zij zou een tergstortformulier hebben ingevuld.

het bedrag zou ik binnen 14 werkdagen teruggestort krijgen op mijn rekening. Maar we zijn ondertussen 3 weken verder en ik krijg ook geen reactie meer vanuit Hajar.

Dit is echt te bizar voor woorden.

ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Steven

Reputatie 6
Badge +6

Hallo,

Ik ben ondertussen 2 maanden bezig met het verkrijgen van mijn geld na het annuleren van een bestelling. Ik heb 4 weken geleden contact gehad met Hajar en zij zou een tergstortformulier hebben ingevuld.

het bedrag zou ik binnen 14 werkdagen teruggestort krijgen op mijn rekening. Maar we zijn ondertussen 3 weken verder en ik krijg ook geen reactie meer vanuit Hajar.

Dit is echt te bizar voor woorden.

ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Steven

Hallo Steven @snieuwke, dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses hiervoor! Ik zoek dit graag voor je uit en ga ervoor zorgen dat je het geld zo snel mogelijk terugkrijgt. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer