Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 30 November 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hey ik zou graag mijn bestelling willen annuleren want ik heb het verkeerde toestel besteld ik wilde een iphone 15 pro maar had een iphone 15 besteld bij Odido. 

Dit is mijn bestelnummer: 204532526

icon

Beste antwoord door Maurice035 1 December 2023, 10:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Maurice, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Pro wil gaan. Minder fijn dat je de verkeerde hebt besteld, maar dat kan de beste overkomen! Stuur me even ter verificatie je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN die je bij de bestelling hebt doorgegeven. Dan annuleer ik je bestelling meteen! 😄

Hoi Maurice, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Pro wil gaan. Minder fijn dat je de verkeerde hebt besteld, maar dat kan de beste overkomen! Stuur me even ter verificatie je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN die je bij de bestelling hebt doorgegeven. Dan annuleer ik je bestelling meteen! 😄

 

Bestelling is geannuleerd top geholpen ! 

Reputatie 7
Badge +9

Hier ook bedankt voor de terugkoppeling in je topic, Maurice! Voor nu wens ik je een heel fijn weekend! 

Reageer