Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 14 March 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo, 

Ik zou graag de bestelling voor het verlengen van mijn abonnement willen annuleren. Ik heb geprobeerd dit te doen via het bellen met de klantenservice maar ik zie het nog steeds tussen mijn abonnement staan. Het bestelnummer was 210118973, wordt erg gewaardeerd als ik geholpen kan worden! 

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Nicola2921 15 March 2024, 13:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nicola, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het via de klantenservice niet is gelukt, maar dat fix ik voor je. Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Je ontvangt zo direct een bevestiging via de mail. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Bedoel je dat je de verlenging in Mijn Odido ziet staan? Hier zie ik hem inmiddels ook niet meer staan. Kun je dit nog eens voor me controleren? 😄

Hi Nicola, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het via de klantenservice niet is gelukt, maar dat fix ik voor je. Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Je ontvangt zo direct een bevestiging via de mail. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Bedoel je dat je de verlenging in Mijn Odido ziet staan? Hier zie ik hem inmiddels ook niet meer staan. Kun je dit nog eens voor me controleren? 😄

 

Yesss, alles is goed gelukt. 

 

Dankuuuu Marciano

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het is gelukt, Nicola. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😎

Reageer