Bestelling hangt vast in systeem, en annulering ook

  • 5 November 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Al 3 weken geleden heb ik een samsung s23 ultra besteld via early renewal maar door een storing heb ik die bestelling nooit ontvangen. Na 2 weken heb ik de bestelling toch maar geannuleerd in een Odido filiaal. Maar ook het annuleren van de bestelling zit vast in jet systeem. Er wordt mij telkens beloofd dat er contact wordt opgenomen met prioriteit, maar er gebeurt niets. Ondertussen heb ik jullie klantenservice vaker aan de telefoon gehad dan dat ik dit jaar met mijn partner heb gebeld, en er komt ook maar weinig uit.

 

Maar ook jullie hebben je aan de wet te houden, dus ik wil graag (en heel snel) mijn €135.- + €71.- terug. En een heeeeel terecht excuus van jullie ontvangen.

Omdat ik een stukje verder vooruit denk dan jullie klantenservice medewerkers heb ik een 2e abonnement met nummerbehoud aangevraagd in de store zelf zodat ik het toestel meteen mee heb gekregen. En mijn huidige abonnement heb ik op het laagste bedrag laten zetten zodat ik deze bij jullie af kon kopen. Maar doordat de 1e bestelling vast staat in het systeem kan ik het abonnement ook niet afkopen zonder het nieuwe abonnement ook mee af te kopen. Eindstand ben ik dus hoe dan ook de dupe (en duurder uit) door jullie gebreken. Ik wil hierin gecompenseerd worden, en wil van de onnodige kosten af!. Ik ben al ruim 10 jaar klant, maar als dit niet snel wordt opgelost retourneer ik ook dit abonnement en stap ik over naar Vodafone. Dat geldt natuurlijk ook voor de Odido thuis service die bij jullie is afgesloten.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Liesje, leuk dat je voor de Samsung S23 Ultra bent gegaan! Minder leuk dat de Early Renewal bestelling vast bleef hangen. Ik zie inderdaad dat meerdere collega's hiermee bezig zijn geweest. Ik weet niet precies wat er is besproken en beloofd, maar de verwerkingstijden zijn momenteel wat langer dan we gewend zijn. Ik zie dat jouw case wel met prio is opgepakt, echter was er tot aan gisteren nog geen update om te communcieren. Excuses hiervoor. Om het voor mezelf helemaal duidelijk te hebben:

  • Heb je voor mij beide ordernummers? En welke moet er geannuleerd worden?

Wat betreft de kosten; ik zie dat mijn collega al een credit heeft ingevoerd voor de Early Renewal kosten. De bijbetaling van de bestelling die geannuleerd moet worden ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening.

Laat het me maar weten, dan ga ik direct voor je aan de slag!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Liesje, leuk dat je voor de Samsung S23 Ultra bent gegaan! Minder leuk dat de Early Renewal bestelling vast bleef hangen. Ik zie inderdaad dat meerdere collega's hiermee bezig zijn geweest. Ik weet niet precies wat er is besproken en beloofd, maar de verwerkingstijden zijn momenteel wat langer dan we gewend zijn. Ik zie dat jouw case wel met prio is opgepakt, echter was er tot aan gisteren nog geen update om te communcieren. Excuses hiervoor. Om het voor mezelf helemaal duidelijk te hebben:

  • Heb je voor mij beide ordernummers? En welke moet er geannuleerd worden?

Wat betreft de kosten; ik zie dat mijn collega al een credit heeft ingevoerd voor de Early Renewal kosten. De bijbetaling van de bestelling die geannuleerd moet worden ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening.

Laat het me maar weten, dan ga ik direct voor je aan de slag!

Ik heb het zelfde probleem. S23 ultra 256 geannuleerd maar annuleren lukt niet. Ook kan ik geen nieuwe bestellen. Inmiddels ook de gratis Smart Watch misgelopen. Hopeloos dit. 17 oktober bestelling gedaan 1 november geannuleerd nog steeds niets gehoord en staat nog gewoon in bestelling 

Bestelnummer 202463937

Ik heb het zelfde probleem. S23 ultra 256 geannuleerd maar annuleren lukt niet. Ook kan ik geen nieuwe bestellen. Inmiddels ook de gratis Smart Watch misgelopen. Hopeloos dit. 17 oktober bestelling gedaan 1 november geannuleerd nog steeds niets gehoord en staat nog gewoon in bestelling 

Wat moet ik nu doe?

Bestelnummer 202463937

 

Ik heb het zelfde probleem. S23 ultra 256 geannuleerd maar annuleren lukt niet. Ook kan ik geen nieuwe bestellen. Inmiddels ook de gratis Smart Watch misgelopen. Hopeloos dit. 17 oktober bestelling gedaan 1 november geannuleerd nog steeds niets gehoord en staat nog gewoon in bestelling 

Wat moet ik nu doen?

Bestelnummer 202463937

 

 

Reageer