Beantwoord

Bestelling ophalen in de winkel

  • 22 February 2024
  • 6 reacties
  • 529 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

 

Allereerst wil ik aangeven dat de chat niet naar behoren werkt. Nadat ik vraag om een medewerker te spreken en ik mijn gegevens te zien krijg, kan ik niet op de knop; start live chat drukken. Dit al meerdere malen geprobeerd.

 

Mijn vraag over mijn bestelling. Ik heb een bevestiging per email gekregen maar als ik online de bestelstatus wil inzien, staat er dat er geen bestelling is.

 

Daarnaast is mijn vraag wat de actuele levertijd is. Het gaat om de IPhone 15 pro waarbij staat op voorraad. Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel.

 

Bedankt Alvast! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 February 2024, 12:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ABBx 

Als je gekozen hebt om je bestelling op te halen in een winkel dan kan je de bestelling niet online volgen. Als het toestel volgens de website direct uit voorraad leverbaar was dan ontvang je bericht van de winkel medewerker zodra je bestelling kan worden opgehaald, dit kan enkele werkdagen duren.

Jij kan ook niet inzien of de bestelling al verzonden is naar de winkel? 

Reputatie 7
Badge +15

@ABBx 

Ik ben ook een klant net als jou :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi ABBx, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Pro bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in een van onze winkels. Je kan dan inderdaad niet online je bestelstatus inzien, maar geen zorgen - je bestelling ziet er goed uit. Het kan enkele werkdagen duren, voordat je toestel in de winkel ligt. Zodra jouw toestel klaarligt in de winkel, nemen mijn collega's contact met je op om hem op te halen. Laat je het ons weten als het zover is? 😄

Dankjewel voor het na checken Marciano! Ik wacht het af. 

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank en ik hoor het graag van je. Ik hoop dat je hem snel hebt! 

Reageer