Beantwoord

Bestelling ophalen shop in Amsterdam

  • 4 February 2024
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Hoi hoi

Ik heb een nieuwe telefoon besteld bij mijn verlenging en ik wilde het graag ophalen in de winkel. Na het ontvangen van mijn besturingsmail op 23 januari heb ik nooit meer een bericht gekregen over dat ik mijn telefoon kan ophalen. Ik vroeg mij af of hij al klaar ligt in de winkel op bijlmermeer of dat er iets mis is gegaan? 

 

Groetjes,

Silvia 

icon

Beste antwoord door SilviaSilvia 6 February 2024, 14:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @SilviaSilvia,

 

Welkom op de Odido Communiy! Het kan soms inderdaad een paar dagen duren voordat je toestel bij mijn collega's in de winkel ligt. je ontvang hier vanzelf een sms over. Mocht je willen dat ik alsnog even voor je check hoe het ervoor staat, dan doe ik dat met alle liefde! Zou je mij in dat geval je ordernummer op kunnen sturen? Dan pak ik alles erbij! 

Hoi hoi Johrick,

 

Jaaa heel graag als je dat zou willen. Het ordernummer is 207305265.

Ik heb de bestelling namelijk 23 januari gedaan, vandaar dat ik er even achteraan ga op dit moment. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Silvia

Reputatie 6
Badge +3

Hi @SilviaSilvia

Bedankt! Ik heb met je meegekeken en contact gehad met de desbetreffende winkel en de order is op dit moment geannuleerd. De reden hiervoor is dat het toestel niet binnen zeven dagen, na levering in de winkel, is opgehaald. De winkel heeft je geprobeerd te bellen, echter kregen ze je niet te pakken. Ik raad je dus aan om de bestelling opnieuw te plaatsen! Heb je nog vragen? Dan weet je mij te vinden. 

Hi @SilviaSilvia

Bedankt! Ik heb met je meegekeken en contact gehad met de desbetreffende winkel en de order is op dit moment geannuleerd. De reden hiervoor is dat het toestel niet binnen zeven dagen, na levering in de winkel, is opgehaald. De winkel heeft je geprobeerd te bellen, echter kregen ze je niet te pakken. Ik raad je dus aan om de bestelling opnieuw te plaatsen! Heb je nog vragen? Dan weet je mij te vinden. 

 

Hi Johrick! 

Oh vandaar, ik had geen idee dat ik gebeld was. Het is dan niet meer mogelijk om mijn bestelling alsnog op te halen? Gewoon om zeker van te zijn hoor. Anders plaats ik even een nieuwe bestelling. Iniedergeval bedankt voor het uitzoeken! :) 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Silvia, graag gedaan namens Johrick! Niet leuk dat mijn collega's je niet konden bereiken. Ik heb meteen met je meegekeken, maar omdat de bestelling geannuleerd is, is deze niet meer op te halen en zal er echt een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden. Ik weet zeker dat het met de nieuwe bestelling helemaal goedkomt. Mocht je na de bestelling binnen een paar dagen niks horen, laat het ons dan even weten. Dan kijken we direct naar de status van je bestelling! 😊

Reageer