bestelling telefoon blijft fout lopen

  • 3 October 2023
  • 5 reacties
  • 1477 Bekeken

ik heb nu al 3 keer een S23 Ultra besteld met allemaal annuleringen vanuit de klantenservice wegens het ideal betaal probleem. Gister de klantenservice voor de zoveelste keer aan de lijn gehad en zij verzekrde me dat de telefoon opgestuurd ging worden ook al kon ik niet met ideal betalen. en dat ik dan aan de deur kon afrekenen. 

 

Krijg ik net een reactie op twitter van de klantenservice daar waar ik nog de vraag had open staan, zeggen ze me daar dat ze hem niet kunnen versturen zolang ik niet de ideal link kan betalen en of ik weer wil annuleren en opnieuw proberen. 

Wat is het nou? ik heb een early renew betaald al een week terug maar er gebeurd werkelijk niets.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shadelife 

Ik begrijp de verwarring en excuses daarvoor. We hebben momenteel een technische storing met de betaallink waardoor de bestelling niet volledig wordr afgerond. Heb je ook een bestelnummer voor mij? Dan kan ik met je meekijken naar de status van de bestelling. 

Hi @Shadelife 

Ik begrijp de verwarring en excuses daarvoor. We hebben momenteel een technische storing met de betaallink waardoor de bestelling niet volledig wordr afgerond. Heb je ook een bestelnummer voor mij? Dan kan ik met je meekijken naar de status van de bestelling. 

hoi, dat is 201542196.

ik ben werkelijk iedere dag aan het bellen en mailen met jullie en heb nu al heel vaak geannuleerd en opnieuw weer aangevraagd maar niemand helpt me echt verder. en werkelijk iedereen aan de lijn verteld een ander verhaal.

ondertussen een keer geprobeerd te betalen met credit card en dat werkte nu we. is de order dan nu goed aan het verlopen?

heb ik eindelijk betaald krijg ik een half uur later een sms dat mn bestelling geannuleerd is….

 

meteen de klantenservice gebeld hierover maar die kunnen mij uiteraard helemaal niets vertellen en sluiten af met heeft u verder nog vragen.

zelden zo slecht behandeld door een bedrijf. ik heb nou al 3 keer betaald en wil gewoon mn telefoon een keer. dat het geld terug komt na een paar weken snap ik ook wel, heb ik nu weinig aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shadelife 

Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk in handel wilt hebben. Ik heb je bestelling gecontroleerd met nummer  201542196 en zie dat het nu goed is verwerkt en dat die bezorgd gaat worden door PostNL. Het gaat om een Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Groen. Je krijgt bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken. Het teveel betaalde bedrag krijg je binnen 14 dagen terug. 

Ik hoop dat het nu goed gaat en nogmaals excuses voor de storing die we ervaarden.

 

Reageer