Bestellingen annuleren

  • 20 October 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hi Odido!

Via de telefonische klantenservice zijn inmiddels 2 bestellingen geplaatst en als het goed is ook geannuleerd. Ik heb van allebei wel de bestel-bevestiging, maar niet de bevestiging van het annuleren. 

Kunnen jullie voor me controleren of beide bestellingen daadwerkelijk zijn geannuleerd? Het gaat om:

202247005
202443610

Reden van annuleren: ik heb de eerste bestelling geplaatst binnen de actietermijn voor de gratis Pixel Buds Pro bij bestellen van de Google Pixel 8. Die bestelling is blijven hangen. Maandag (ook nog binnen termijn) gebeld, maar na 20 minuten in de wacht de moed opgegeven. Dinsdag (dag na actietermijn) gebeld, terug laten bellen, eerste bestelling geannuleerd en nieuwe bestelling geplaatst.

In plaats van de oordopjes (waarde €220) kreeg ik 2 maandtermijnen als compensatie (€80). Daar ga ik niet mee akkoord, dus dan maar annuleren en wachten op een volgende aanbieding.

Overigens: jullie maakten mooi radioreclame met “dan krijg je oordopjes van ons“. Als dat inderdaad zo zou zijn, was het geen probleem geweest om me alsnog die oordopjes cadeau te doen. Je krijgt die oordopjes niet van Odido, maar van Google en daarom kunnen jullie niet onder de actietermijn uit. Beetje misleidend.

Anyway, alvast bedankt voor het annuleren en bevestigen!

Maarten

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! 😄

 

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! 😄

 

Hey Marciano, bedankt voor het checken en de bevestiging!

Overigens heb ik het niet over de Watch, die hoef ik niet. Het ging mij juist om de Pixel Buds oordopjes die bij de Pixel 8 telefoon zouden komen, ik heb geen Pixel 8 Pro besteld.

Reageer