Beantwoord

Betaalverzoek in behandeling of afgebroken melding

  • 29 September 2023
  • 10 reacties
  • 238 Bekeken

Tijdens de betaling van een nieuwe telefoon liep de verbinding vast en was de betaling niet doorgekomen. Wanneer ik nu op de link klik om te gaan betalen staat er dat de betaalverzoek nog in behandeling of afgebroken is en dat ik na 1 uur opnieuw moet proberen. Na enkele uren staat de melding er nog steeds. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 September 2023, 10:46

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @IamWill99 

We ervaren momenteel een storing met onze betaallink. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Excuses voor het ongemak!

Hier hetzelfde probleem. Betaling van eenmalige kosten was niet goed gegaan door een foutmelding bij mijn bank. Daarna kreeg ik een melding van blokkade van 1 uur maar die staat een halve dag later nog steeds. Maar zolang ik niet betaal kan ik ook mijn telefoon niet laten bezorgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @J Lange, niet leuk om te lezen dat je dit probleem hebt! Dit gaan we oplossen. Stuur mij even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Mijn technische collega's vragen om een case, zodat ze dit sneller kunnen oplossen. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan zet ik de case voor je door!

Ik heb hier ook last van, wat kan ik hier aan doen

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Lisabuis12, tof dat je een bestelling hebt geplaatst. Minder leuk dat de betaling wordt afgebroken. Ik zie dat mijn collega gister gelijk een case voor je heeft aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan dit z.s.m. voor je onderzoeken en oplossen. Ik laat het casenummer graag hier achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden voor updates: 68503003. Houd je me op de hoogte als je van mijn collega's hebt gehoord? Anders kijk ik volgende week ook graag wat de status is!

Dankjewel voor je antwoord, alleen tijdens het checken van mijn bestelstatus kwam ik dit bericht tegen.. kan dit er iets mee te maken hebben? Ik heb zelf niet te bestelling geannuleerd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lisabuis12, uiteraard graag gedaan! Ik heb direct in de case gekeken voor een update en ik zie dat mijn collega's dit niet op tijd kunnen oplossen (binnen het aantal dagen voordat je bestelling automatisch geannuleerd zou worden). In het systeem staat de bestelling nog niet geannuleerd, dus dat komt even niet overeen met deze melding. Ik kan de bestelling in het systeem ook annuleren, dan weten we zeker dat 'ie geannuleerd is, zodat je een nieuwe bestelling kan plaatsen. Excuses voor het ongemak. Laat het me maar weten of ik dit voor je mag doen. Dan regel ik het meteen voor je!

Graag annuleren ja, dan ga ik gelijk een nieuwe bestellen. Krijg ik dan een email of bevestiging ergens dat deze bestelling is geannuleerd?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lisabuis12, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb je bestelling geannuleerd. Je ontvangt inderdaad per mail een bevestiging. Heb je hem al ontvangen? Anders kan het even duren!

Ik heb deze inderdaad zojuist ontvangen, bedankt voor de hulp!

Reageer