Beantwoord

Betaling gedaan maar geen bevestiging ontvangen

  • 30 September 2023
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met bestelnummer: 201491635

De betaling is niet bevestigd en de bestelling is uiteindelijk geannuleerd. Wanneer kan ik mijn overgeboekte geld terugverwachten? Het gaat namelijk om ruim €1100,-

 

mvg

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 October 2023, 09:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Donnab1994 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie inderdaad dat die is geannuleerd. Je krijgt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort vanaf datum van je annulering. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Hi @Hajar van Odido , de bestelling is inderdaad door een collega geannuleerd, echter kon uw collega mijn betaling niet terugvinden in het systeem en ik heb ook geen betaalbevestiging gehad. Kan ik alsnog binnen genoemd termijn de terugbetaling verwachten? En kan ik nog een betaalbewijs ontvangen?

 

mvg,

 

Donna

Reputatie 7
Badge +9

Hi Donna, kon mijn collega van Sales de betaling niet terugvinden en wat is er uiteindelijk uit dit gesprek gekomen? Ik ga er nu vanuit dat je op of rond donderdag 12 oktober de terugstorting ontvangt. Mocht je op maandag 16 oktober (het kan altijd iets later zijn, vandaar dat ik het weekend meepak) de  terugbetaling nog niet hebben, laat het me dan weten. Dan starten we direct een onderzoek, maar geen zorgen, komt sowieso goed! 😄

Hi @Marciano van Odido ,

jouw collega gaf inderdaad aan dat de betaling niet terug werd gevonden. Hij gaf ook aan een mail te sturen naar zoekgeraaktebetalingen@odido.nl ik heb een week geleden een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. Zou je kunnen kijken of je het onderzoek alvast kan starten? Het gaat namelijk om een behoorlijk bedrag en ik heb het geld nodig.

 

groetjes,

 

Donna

Reputatie 7
Badge +9

Hi Donna, wat apart dat zij de betaling niet kunnen vinden! Goed dat je al hebt gemaild. Ik weet niet precies hoelang de verwerkingstijd momenteel voor ze is, maar ik ga graag voor je op onderzoek uit. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Houd er s.v.p. wel rekening mee dat de kans groot is dat de terugstorting op 12 oktober gedaan gaat worden en het even wachten is. Maar ik zie je bericht graag tegemoet en dan kijk ik gelijk of ik al iets voor je kan doen! 

Hi @Marciano van Odido , ik heb je een berichtje gestuurd. Vind het echter wel vervelend dat ik door een systeemfout aan jullie zijde meer dan 2 weken moet wachten op een behoorlijk bedrag van €1.111,41. Ik heb de betaling namelijk al op 27-09-2023 uitgevoerd.

 

groetjes,

 

Donna

Hi @Marciano van Odido @Hajar van Odido , helaas heb ik nog niks aan informatie ontvangen. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb 12 oktober niks ontvangen

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Hi Donna, ik heb je bericht ontvangen en ik kom zo direct bij je! 😊

Reageer