betaling nieuwe telefoon komt niet door

  • 26 September 2023
  • 13 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb zojuist de 14 pro besteld en via de mail de toestelkosten betaald, maar ik krijg:

"Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen."

terwijl het bedrag wel van mijn rekening af is. 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @3699nathalie 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We ervaren momenteel wel een storing met de betaallink, maar ik zou graag naar de status van je bestelling willen kijken. Zou je ook je ordernummer kunnen delen? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

13 reacties

Update: de betaallink staat weer open om te betalen. Maar ik heb dus al betaald én het is afgeschreven. Wat moet ik doen???

Update 2: hulp zou nou toch wel gewaardeerd worden. 
 

1e bestelling geannuleerd, hiervoor 105,41 betaald en 70+ euro vervroegde verlenging. 
Telefoon opnieuw besteld met hulp aan de telefoon. Opnieuw niet gelukt, en wel weer diezelfde kosten betaald. 
Nu dus ongeveer 350 euro armer, en geen telefoon rijker. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @3699nathalie 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We ervaren momenteel wel een storing met de betaallink, maar ik zou graag naar de status van je bestelling willen kijken. Zou je ook je ordernummer kunnen delen? Dan kijk ik met je mee!

@Hajar van Odido 

Odido:

2x 105,41 betaald

Bestelling: 201426831 ing - 26 september 

  • Afgeschreven, maar alsnog betaalherinnering gekregen na 24 uur. Bestelling telefonisch geannuleerd 

Bestelling: 201489812 visa - 27 september 

  • Telefonisch opnieuw besteld, maar opnieuw hetzelfde probleem. Deze bestelling open laten staan. Meneer zei dat als ik mijn factuur krijg er 1x een vervroegde verlenging terugbetaald moet worden aan mij. Ook de eerste €105,41 moet teruggestuurd worden. 

 

En 2x vervroegde verlenging betaald

Reputatie 7
Badge +9

Hi @3699nathalie 

Bedankt voor je uitleg en je gegevens. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Mijn collega heeft ook een case voor je aangemaakt dus je kan binnen 14 dagen een terugkoppeling verwachten. Het teveel betaalde bedrag krijg je ook binnen 14 werkdagen teruggestort.

Excuses voor het ongemak, maar geen zorgen dit wordt opgelost!

Hi @3699nathalie 

Bedankt voor je uitleg en je gegevens. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Mijn collega heeft ook een case voor je aangemaakt dus je kan binnen 14 dagen een terugkoppeling verwachten. Het teveel betaalde bedrag krijg je ook binnen 14 werkdagen teruggestort.

Excuses voor het ongemak, maar geen zorgen dit wordt opgelost!

Heel fijn dat ik mijn geld ooit terug zie, maar ik zou toch ook echt mijn nieuwe telefoon, waarvoor ik heb betaald, voor die tijd zien. Mijn huidige is kapot. 

Reputatie 7
Badge +9

@3699nathalie Je ontvangt een bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken zodra je toestel klaar ligt voor levering. Ik verwacht dat je snel bericht krijgt. 

weet iemand of de betaal storing ondertussen is opgelost? ik heb mn tweede mail om te betalen maar dat durf ik nu niet.

weet iemand of de betaal storing ondertussen is opgelost? ik heb mn tweede mail om te betalen maar dat durf ik nu niet.


ik zou het niet doen hoor als het al eens is afgeschreven

@3699nathalie Je ontvangt een bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken zodra je toestel klaar ligt voor levering. Ik verwacht dat je snel bericht krijgt. 

Dit duurt veel en veel te lang allemaal!

weet iemand of die betaal storing al is opgelost ondertussen?

weet iemand of die betaal storing al is opgelost ondertussen?

Nee nog niet :/ mijn tweede early renewal is automatisch geannuleerd dus ik heb geen flauw idee :(

Reputatie 7
Badge +9

Hi @3699nathalie 

Ik zie dat de storing is verholpen, maar je bestelling is inderdaad automatisch geannuleerd door het systeem. Je kan opnieuw een bestelling plaatsen nu zou de betaallink wel moeten werken. Het geld dat je hebt betaald krijg je binnen 14 dagen terug. Oprechte excuses voor het ongemak!

Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald dan kan ik een terugstortformulier voor je invullen. Graag ook aangeven hoeveel je hebt betaald en of je met iDeal of creditcard hebt betaald. Ik hoor graag van je !

Reageer