Beantwoord

black friday deal 2023 S23 galaxy watch 6

  • 28 November 2023
  • 13 reacties
  • 1922 Bekeken

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd met een galaxy s23 plus. Hier kon ik een galaxy watch 6 bij krijgen.  Alleen de promo link deed het niet waardoor ik contact had opgenomen met samsung.  Samsung zegt dat deze deal niet bij hun bekend is, terwijl odido hier wel mee heeft geadverteerd. Ik heb al contact gehad met odido via de chat hierover maar het blijft wel een vaag verhaal.  Heeft iemand anders ook gebruik gemaakt van deze deal? Zo ja wat zijn jullie bevindingen?

icon

Beste antwoord door Erwinn 29 November 2023, 11:57

Bekijk origineel

13 reacties

Hier precies hetzelfde. S23 plus gekocht met dezelfde actie. Waardeloos dit

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwinn en @Reneetje000 

De promotie is volgens de voorwaarden alleen geldig icm Vodafone of Hollandsnieuwe.

Samsung promotie Watch 6

Helemaal top. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

@Reneetje000 

Ik had mijn bericht nog bewerkt maar volgens mij waren we tegelijk bezig maar idd zag ik deze actie ook bij Odido, foutje misschien?

Hopelijk kan je nog wat regelen met Samsung.

Hallo @Erwinn en @Reneetje000 

De promotie is volgens de voorwaarden alleen geldig icm Vodafone of Hollandsnieuwe.

Samsung promotie Watch 6

Dit heb ik inderdaad ergens gelezen. Maar deze actie werd duidelijk op odido geadverteerd. Anders had ik gewacht met het verlengen van mijn abonnement..

 

Edit; ik geloof niet dat Samsung hier iets in te brengen heeft aangezien dit de schuld is van Odido met verkeerd adverteren 

Ik verwacht toch wel actie van Odido in deze. Staat toch duidelijk op de site...

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd met een galaxy s23 plus. Hier kon ik een galaxy watch 6 bij krijgen.  Alleen de promo link deed het niet waardoor ik contact had opgenomen met samsung.  Samsung zegt dat deze deal niet bij hun bekend is, terwijl odido hier wel mee heeft geadverteerd. Ik heb al contact gehad met odido via de chat hierover maar het blijft wel een vaag verhaal.  Heeft iemand anders ook gebruik gemaakt van deze deal? Zo ja wat zijn jullie bevindingen?

En wat was het vage verhaal van de klantenservice?

 

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd met een galaxy s23 plus. Hier kon ik een galaxy watch 6 bij krijgen.  Alleen de promo link deed het niet waardoor ik contact had opgenomen met samsung.  Samsung zegt dat deze deal niet bij hun bekend is, terwijl odido hier wel mee heeft geadverteerd. Ik heb al contact gehad met odido via de chat hierover maar het blijft wel een vaag verhaal.  Heeft iemand anders ook gebruik gemaakt van deze deal? Zo ja wat zijn jullie bevindingen?

En wat was het vage verhaal van de klantenservice?

 

 

Odido zei dat de deals via samsung gaan, niet via odido zelf, daar zal denk ik toch ergens iets fout gegaan zijn

Hoi! Ook niet via de volgende link? 

https://www.samsung.com/nl/promo/black-friday/

Ik zie hier odido bij staan. Ik ben nog in afwachting van levering :)

Reputatie 7
Badge +14

De deals gaan via Samsung. Je krijgt van hen de watch.

Hoi! Ook niet via de volgende link? 

https://www.samsung.com/nl/promo/black-friday/

Ik zie hier odido bij staan. Ik ben nog in afwachting van levering :)

Ik kan hier helaas niet de desbetreffende promo vinden, hier heb ik ook contact over gehad met samsung

Ik heb de oplossing gevonden. Als je via de pc op de Samsung promo site kijkt, kan je bij: Black friday: Claim hier je Galaxy Z Flip5, Z Fold5 of S23 series voordeel het alsnog invullen. Deze promo link werkt blijkbaar niet via telefoon of tablet.

Reageer