Beantwoord

defect toestel vandaag op 19 februari ontvangen

  • 19 February 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hallo

 

ik heb vandaag de samsung s22 ultra mogen ontvangen.

Direct na het aanzetten liep het toestel vast en start niet eens op.

in de shop is bevestigd dat het toestel defect is,en dat het omgeruild kon worden voor een nieuwe toestel.

Ik heb telefonisch contact gehad met jullie over dat de technische dienst contact met mij opneemt voor afhandeling.

Zodat ik het toestel terug kan sturen voor een nieuwe.

Na de 2e poging telefonisch vandaag bleek  trouwens ook geen ticket aangemaakt te zijn over dit probleem.

ik kan geen  verdere contact met jullie vinden omdat het gesprek met de technische dienst moet plaatsvinden.

via de chat zijn jullie niet bereikbaar en ook niet via messenger. Ik word afgescheept en ben nu de dupe door dit.

ik word niet eens terug gebeld en zo wil je ook zeker geen nieuwe klant zijn bij jullie.

ik wil met spoed hebben dat jullie dit gaan oplossen,

ik ben er helemaal klaar mee!!!! 
na het lezen  van mijn bericht graag direct contact  met mij op te nemen aub.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 20 February 2024, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Madelon1983, welkom op onze Community, goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder! Wat jammer dat je Samsung Galaxy S24 Ultra het niet doet, dit kan in uitzonderlijke gevallen soms voorkomen. Dit heet bij ons een '’DOA'’ oftewel '’Dead On Arrival'’.  Excuses dat hert bij de telefonische klantenservice niet is opgelost, ik ga dit gelijk op de juiste manier voor je doorzetten! Echter, zie ik dat er op je e-mailadres een ander abonnement naar voren komt in mijn systeem. Kun je het juiste telefoonnummer in je profiel zetten? Dan ga ik het gelijk voor je in orde maken en ik stuur je een reactie als ik het heb doorgezet! 

Reageer