Beantwoord

Direct leverbaar en bestelstatus

  • 12 February 2024
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi, paar vraagjes. Waarom wordt een product niet direct geleverd terwijl er in de shop staat dat deze direct leverbaar is? Was namelijk een argument om bij jullie te kopen. En waarom hebben jullie geen bestelhistorie/bestelstatus bij je account staan? Dit is toch gangbaar bij een webshop, nu moet je het doen met een SMS-je. Ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 13 February 2024, 14:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Nikkeef.

Welkom op de Odido Community! 😎 Ik kan mij voorstellen dat je wat vragen hebt, ik ga deze voor je beantwoorden! Het kan soms voorkomen dat het toestel wel op direct leverbaar staat maar er op dat moment toch geen voorraad blijkt te zijn. We doen er dan alles aan om de bezorging als nog snel plaats te laten vinden. Ook kan het voorkomen dat er op de achtergrond nog wat checks gedaan moeten worden of dat een bezorgpartner niet snel een koerier heeft, ook dit kan invloed hebben op de bezorging. 

Geen zorgen, we hebben gelukkig wel een bestelstatus pagina! Deze kun je vinden op onze website, Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido. Hier kun je je gegevens invullen en kun je zien hoe het ervoor staat met je bestelling. Heb je gekozen voor bezorging in 1 van onze winkels? Dan kun je geen bestelstatus inzien en zullen mijn collega’s je op de hoogte houden, inderdaad via sms. Laat je het mij weten als je nog meer vragen hebt? 😊 

Hoi Johrick, 

Ik heb inderdaad de levering via een winkel, wellicht een idee om te vermelden op de bestelstatus pagina dat je dan  geen bestelstatus kan inzien, lijdt nu tot onnodige verwarring. Jammer dat je dan geen inzicht in je bestelling kan krijgen. Overigens staat in de store het product nog steeds op direct leverbaar en kunnen andere klanten ook in de veronderstelling zijn dat het artikel op voorraad is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nikkeef, bedankt voor je feedback! Ik heb dit inmiddels doorgegeven aan de juiste collega's. Ik hoop dat klanten in de nabije toekomst de bestelstatus kunnen zien als er is gekozen voor ophalen in de winkel. Wat betreft het product dat je hebt gekozen; deze is op voorraad. Ik heb nog even in je bestelling gekeken en ik zie dat er in jouw geval een weekend tussen zat, waardoor je hem niet direct kon ophalen.

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je Apple Watch! 

Goedemiddag, ik heb ook voor een winkel levering gekozen om mijn product sneller te mogen ontvangen. Is er een mogelijkheid om in te zien wanneer deze op voorraad is in de winkel? Dit omdat ik mij begin af te vragen of ik deze nog kan ophalen voor ik op vakantie ga.

@Johrick van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Huseyin040, ook goed als ik je verder help? Ik kom zo direct bij je in je eigen topic! 😄

Hoi @Marciano van Odido , ja hoor bedankt voor je hulp!

Reageer