EAN code niet op doos

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Heb een doos ontvangen zonder EAN code en ben nu hele week zitten bellen en uiteindelijk zeggen ze dat ze niks voor me kunnen betekenen.!!! Dus nu kan ik de promoties op mijn buik schrijven van mijn s24+!! Cashback van 120 euro en een Galaxy Watch!!

Had tel 24 januari ontvangen terwijl ik niet in NL was. Tel was afgeleverd zonder ID tonen aan mijn kind van 10 jaar!!! Dus bij terugkomst mijn tel geopend en zie dat er geen EAN code sticker op is maar alleen een QR code van de IMEI-nr. Omdat 14 dagen verstreken waren vanwege op vakantie, kan ik ook niet retourneren en zegt Odido en Samsung dus doodleuk dat ze niks voor me kunnen betekenen!! Tig jaren al klant en dan zo omgaan met klanten!! 

Doos is aanwezig,  factuur is aanwezig, alles is betaald en dan mag ik fluiten naar de promoties vanwege een fout van de leverancier Odido!!!

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi Jamall, welkom op de Community en tof dat je voor de S24 Plus bent gegaan! De EAN code staat op dezelfde sticker als de IMEI-code. Ik heb direct even gekeken en het kan zijn dat '’EAN'’ niet letterlijk wordt aangegeven, terwijl de code (helemaal bovenaan de sticker) er wel op staat. Deze begint altijd met 88 of 87. Laat je het me weten of je hem hebt gevonden? 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jamall, welkom op de Community en tof dat je voor de S24 Plus bent gegaan! De EAN code staat op dezelfde sticker als de IMEI-code. Ik heb direct even gekeken en het kan zijn dat '’EAN'’ niet letterlijk wordt aangegeven, terwijl de code (helemaal bovenaan de sticker) er wel op staat. Deze begint altijd met 88 of 87. Laat je het me weten of je hem hebt gevonden? 😄

Zoals ik al zei, de sticker staat er niet op!! Staat geen IMEI nr op en geen EAN code sticker. 

Imei nr is makkelijk te achterhalen maar EAN code niet!.

 

Reputatie 7
Badge +14

Maak eens een foto van je sticker. Dan kan de moderator je beter helpen.

Reageer