Beantwoord

Galaxy Watch 6 classic

  • 3 August 2023
  • 9 reacties
  • 227 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb afgelopen zaterdag een galaxy watch 6 classic besteld icm multisim.

Deze stond op direct leverbaar en ik wilde hem zelf ophalen in de shop aangezien erbij stond dat het de snelste optie was.

Ik heb de bevestiging gekregen en een sms dat het niet op voorraad is.

Ik kan ook de voortgang van de bestelling niet zien.

De klantenservice gebeld en langs de shop geweest maar die konden me niet verder helpen dus ik hoop dat een van jullie het kan.

Bestelnummer is:

 

198554958

 

MVG

icon

Beste antwoord door eric 3 August 2023, 16:41

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @leroylammers 

Direct leverbaar betekend dat ze direct vanuit het managzijn verstuurd kunnen worden. De bestemming kan jouw huisadres of het adres van een T-mobile shop zijn. Zodra het horloge in de winkel aankomt stuurt de winkel een sms naar het contactnummer dat je hem kunt ophalen.

Telecom winkels hebben eigenlijk amper nog directe voorraad. Na een groot aantal winkel overvallen hebben de providers allemaal een voorraad van alleen bestellingen (gedaan in de winkel of online) in de winkels liggen. Hiermee wordt het voor overvallers onaantrekkelijk om die overvallen te plegen. En zelfs voor dat kleine beetje aan bestellingen wat dan wel in de winkel is worden medewerkers overvallen en met wapens bedreigd. Echt dramatische ervaring voor de medewerkers. Je zou bijna zeggen dat je een online bestelling alleen daarom al beter gewoon naar je huis kan laten sturen.

Je kunt hier de actuele besteltijden zien als je vandaag besteld had: 

Aangezien je 4 dagen geleden besteld heb zou ik er dus vanuit gaan dat het minimaal de 14e wordt of later dat je je bestelling kunt verwachten.

Het blijft jammer dat ondanks veel klachten ook hier op het forum het misleidende ‘direct leverbaar’ nog steeds gebruikt wordt aangezien het opsturen van een magazijn naar een winkel echt geen 15 dagen hoeft te duren. Begrijpelijk dat je om winkelovervallen te voorkomen geen directe voorraad aanhoudt, maar informeer mensen dan gewoon waarheidsgetrouw in plaats van ‘direct leverbaar’ te beloven. Er zal wel een reden voor zijn die meer te maken heeft met de concurrent aftroeven dan met klantvriendelijkheid, maar ja, dat is misschien wat je kunt verwachten als een buitenlandse investeringsmaatschappij de scepter zwaait.

Ik hoop in elk geval dat je bestelling relatief vlot binnenkomt!

Wow dus dan zijn ze pas leverbaar? Geld dat ook voor als ik het thuis laat bezorgen? Want heb vernomen dat ik de bestelling kan annuleren en een nieuwe kan plaatsen met als optie thuisbezorgem.

Heb juist voor ophalen gekozen omdat dat de snelste optie was stond er nog 😅.

Ik zit namelijk met mijn vakantie..die de 14e begint 😅

Reputatie 7
Badge +14

Als je annuleert en een nieuwe bestelling plaatst kom je wel weer achteraan de wachtlijst. De voorraad voor bestellingen die naar de winkel of thuis worden gestuurd is hetzelfde.

Nog steeds geen update over mijn bestelling. Niemand kan me meer vertellen. Klantenservice en de winkel weten van niets. Nu staat er vanaf 25 augustus leverbaar 🤔

Je bestelling had er al moeten zijn als die datums iets betekenen. Die leverbaar vanaf 25 Augustus geldt voor bestellingen die vandaag (de 18e) gedaan zijn, dus de levertijd is nu (minimaal) 7 dagen. Daar zit jij nu al ver overheen. Misschien kan een moderator iets voor je betekenen, en anders moeten we toch tot de conclusie komen dat die besteltijden niet te vertrouwen zijn, en dat de uitleg over ‘direct leverbaar’ met een flinke korrel zout genomen moet worden, eric's verhaal ten spijt.
Niet dat je daar iets aan hebt, je wilt gewoon je bestelling wel eens tegemoet kunnen  zien neem ik aan.

 

Haha ja inderdaad, ik wacht al best lang in spanning. 

Maar een beetje apart dat niemand van Tmobile mij iets kan vertellen over de status.

Er zit niets anders op dan nog meer wachten denk ik 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @leroylammers ,

Je hebt toch wel een bevestiging van de bestelling ontvangen met een ordernummer en zo? Dit omdat je aangeeft dat de klantenservice van misschien weet? Als het alleen niks weten over de levertijd,  dan klopt dat op zich, maar ze moeten wel je bestelling kunnen zien toch?

Hoi Eric,

 

Ik heb de bevestiging gekregen en ze kunnen de order ook vinden.

Ik vind het gewoon een beetje raar omdat ik 2 anderen rondom mij heb zien bestellen na 29 juli en de watch al binnen hebben. Maar die hebben deze thuis laten bezorgen.

 

Reageer