Beantwoord

Geen bestelstatus gevonden

  • 15 December 2023
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo

 

ik heb een iphone 13 besteld bestel nummer:  205001549

 

als ik mijn gegevens invul bij bestel status dan staat er we kunnen je bestelling niet vinden.  Terwijl ik de bevestig wel via de mail heb ontvangen? Ook heeft de app nog steeds aan dat ik m’n abbo nog steeds kan verlengen? Terwijl ik dat dus gedaan heb? 

 

en ik wil graag weten wanneer ik em kan komen ophalen

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 December 2023, 11:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Motje, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 13 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en geen zorgen, alles gaat goed. Het door jou gekozen toestel is vanaf 22 december weer leverbaar. Zodra jouw toestel bij ons in de shop ligt, nemen mijn collega's meteen contact met je op. Ik verwacht dat dit rond vrijdag zal zijn! Laat je het me weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er alvast heel veel plezier mee. 

Voor nu een hele fijne zondag! 😊

Hoi Motje, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 13 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en geen zorgen, alles gaat goed. Het door jou gekozen toestel is vanaf 22 december weer leverbaar. Zodra jouw toestel bij ons in de shop ligt, nemen mijn collega's meteen contact met je op. Ik verwacht dat dit rond vrijdag zal zijn! Laat je het me weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er alvast heel veel plezier mee. 

Voor nu een hele fijne zondag! 😊

Hallo, ik heb ook dezelfde probleem en mijn bestelling nummer is 205655581. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Motje, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 13 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en geen zorgen, alles gaat goed. Het door jou gekozen toestel is vanaf 22 december weer leverbaar. Zodra jouw toestel bij ons in de shop ligt, nemen mijn collega's meteen contact met je op. Ik verwacht dat dit rond vrijdag zal zijn! Laat je het me weten als het zover is? Ik ben erg benieuwd en ik wens je er alvast heel veel plezier mee. 

Voor nu een hele fijne zondag! 😊

Hallo, ik heb ook dezelfde probleem en mijn bestelling nummer is 205655581. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Hallo @V.Said, ik zag dat je al een eigen topic had aangemaakt en ik heb je zojuist daar van meer informatie voorzien. Het gaat om dit topic: 

Zullen we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen? Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer