Beantwoord

geen bestelstatus gevonden

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Hallo, ik heb een problem met mijn verlenging  en mijn bestelling nummer is 205655581. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 27 December 2023, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik heb een problem met mijn verlenging  en mijn bestelling nummer is 205655581. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Hallo @V.Said, ik zie dat je bestelling is geannuleerd, vandaar dat je ook geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Er staat bij je bestelling de melding '’Safety afgewezen'’. 

Deze uitkomst houdt in dat je niet volledig door onze eigen credit checks heenkomt. Je mag dus géén abonnement met toestel nemen. Je mag wel:

  • toestel direct volledig betalen (dus zonder toestelkrediet aan te gaan)
  • een abonnement zonder toestel (Sim Only, alleen een servicecontract)

De reden hiervoor, kan ik ook niet achterhalen, sorry! Je kunt verschillende redenen terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/afwijzing-abonnement. Mocht je meer duidelijkheid willen, kun je onderaan de pagina het formulier invullen en per post naar ons versturen (de adresgegevens vind je onderaan het formulier). Op deze manier komt het bij de betreffende afdeling terecht en kunnen zij je aanvraag in behandeling nemen. Zij zullen je binnen 2 weken meer duidelijkheid geven over je aanvraag en waarom deze is afgewezen. Dit zal ook per post gebeuren! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer