Geen iPhone in de doos

  • 12 February 2024
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

3 weken geleden een melding ontvangen, dat ik mijn abonnement kan verlengen. 
 

Heel blij mijn abonnement verlengd en een IPhone 15 besteld, met het verzoek deze op te halen bij een Odido winkel in Utrecht. 
 

1 week later nog niets gehoord van de winkel. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice.
 

De klantenservice heeft aangegeven het probleem te verhelpen en de toestel naar huis te sturen via Post NL. 

Vorige week woensdag mijn pakket ontvangen en heel superblij opengemaakt. Tot mijn grote verbazing zit er in plaats van de IPhone 15 een gebruikte huistelefoon in de doos. 
 

De toestel is we vermeld op mijn bkr. Nieuwe abonnement is wel ingegaan maar geen telefoon!

 

Dit aangekaart bij de winkel en tot op heden niets gehoord en vernomen. 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi Noor, welkom op de Community! Even zacht gedrukt; niet fijn dat het toestel niet in de doos zat. Wanneer ben je precies naar een van onze winkels geweest en welke winkel was dit? Gaat het om het abonnement met 73 op het eind? Ik hoor het graag van je, dan duik ik er voor je in! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Noor, welkom op de Community! Even zacht gedrukt; niet fijn dat het toestel niet in de doos zat. Wanneer ben je precies naar een van onze winkels geweest en welke winkel was dit? Gaat het om het abonnement met 73 op het eind? Ik hoor het graag van je, dan duik ik er voor je in! 😄

Reputatie 7
Badge +14

​​​​​​@NoorJ  Heb je foto’s gemaakt van de doos en inhoud? Was de doos beschadigd  opengemaakt voor dat jij hem kreeg?  Viel je iets op aan de verpakking? 

Hopelijk kan iemand het oplossen 

Sterkte

Hallo Marciano,

 

Het klopt inderdaad dat mijn nummer eindigt op 9673. De toestel zou in eerste instantie opgehaald worden in Utrecht door mij. Dat is niet gelukt omdat de bestelling nooit was doorgezet naar de filiaal in Utrecht. 
 

De klantenservice heeft toen aangekaart de toestel naar mijn huisadres op te sturen.  PostNL heeft dat niet gedaan en deze afgeleverd bij een Post NL punt in Lelystad. 
 

Daar heb ik mijn pakket opgehaald. Doos was niet geopend of beschadigd, alles zag er normaal uit. Vandaar dat ik de doos ook niet bij PostNL heb geopend. 
 

Eenmaal thuis kwam ik erachter en toen ben ik met de doos naar de filiaal in Almere Buiten gegaan, alles uitgelegd en de filiaalmanager heeft foto’s gemaakt van de inhoud en de doos. 
 

Vervolgens heb ik niets meer gehoord. Ik heb nog aangegeven dat het fijn zou zijn, het toestel te blokkeren of als gestolen op te geven. 
 

Maar ook dat was geen optie. Zelf het Imei nummer van de nieuwe toestel staat niet in mijn account vermeld. 
 

Wel is er melding gemaakt bij het BKR en is mijn nieuwe hogere maandbedrag ingegaan  

 

Ik heb zelfs de bezorger en het postNL punt gesproken maar niemand lijkt iets te kunnen doen  

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Noor, bedankt voor de extra uitleg! Ik ga contact opnemen met mijn collega's uit de winkel in Almere Buiten en ik ga alvast op onderzoek uit. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

Ik zet je reactie die je in een ander topic hebt geplaatst ook even in je eigen topic hieronder, zodat we alles voor jouw case hier centraal hebben.

Reputatie 7
Badge +9

 Bericht van Noor: Posted on 13 Feb 2024, 11:36

 Het pakketje is nooit thuis afgeleverd, vreemd genoeg. 
 

ik heb het pakketje opgehaald en in ontvangst genomen op het postNL punt, daar heb ik ook getekend voor het pakketje. 
 

dus deze heb ik in mijn bezit. 


 

 

Reageer