Beantwoord

Geen mogelijkheid om Apple Music proeftijd te activeren

  • 6 October 2023
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst een iPhone 15 gekocht en bij het bestellen stond erbij dat je gratis 6 maanden Apple Music kreeg, maar ik zie nergens in de instellingen om die “proeftijd” te activeren. Hoe kan ik die wel nog gebruiken?

icon

Beste antwoord door Cristien 9 October 2023, 10:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @viktora3  Welkom bij Odido! Ik ben best jaloers op je, wat een mooie iPhone🫣 

Je kan in je Apple account alles wat gratis is activeren.

Let er wel op dat als je niet op tijd opzegt Apple het abonnement laat doorlopen en je moet betalen. Zet einddatum even in je agenda, klik op music stop zetten en klaar.😂

Heb je de iPhone al geactiveerd enz? Ga dan naar instellingen iPhone of app music.

 

Hallo @viktora3  Welkom bij Odido! Ik ben best jaloers op je, wat een mooie iPhone🫣 

Je kan in je Apple account alles wat gratis is activeren.

Let er wel op dat als je niet op tijd opzegt Apple het abonnement laat doorlopen en je moet betalen. Zet einddatum even in je agenda, klik op music stop zetten en klaar.😂

Heb je de iPhone al geactiveerd enz? Ga dan naar instellingen iPhone of app music.

 

Ik heb geen optie tot een proeftijd in Apple Music of in de instellingen. Ligt het eraan dat ik al eerder een proeftijd heb gebruikt dat ie nu niet meer werkt?

Reputatie 7
Badge +14

Als je al eerder een proefabonnement hebt gehad geeft Apple je niet direct er weer 1. Ik verwacht wel na x maanden/jaar. Maar die exacte voorwaarden moet je even bij Apple opvragen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @viktora3  Welkom bij Odido! Ik ben best jaloers op je, wat een mooie iPhone🫣 

Je kan in je Apple account alles wat gratis is activeren.

Let er wel op dat als je niet op tijd opzegt Apple het abonnement laat doorlopen en je moet betalen. Zet einddatum even in je agenda, klik op music stop zetten en klaar.😂

Heb je de iPhone al geactiveerd enz? Ga dan naar instellingen iPhone of app music.

 

Ik heb geen optie tot een proeftijd in Apple Music of in de instellingen. Ligt het eraan dat ik al eerder een proeftijd heb gebruikt dat ie nu niet meer werkt?

Nooit gehad. Maar kan. Vraag hulp aan de app support van Apple! Ze bellen je terug en zijn mega behulpzaam 

Reageer