Als nieuwe klant een mobiel abonnement afgesloten icm een toestel. Voor het toestel diende een aanbetaling gedaan te worden, de betaling voltooid en bestelling geplaatst. Betaling afgeschreven van mijn rekening binnen enkele seconden.
Tot mijn grote verbazing krijg ik een email dat de aanbetaling voldaan moet worden om een bezorg afspraak te kunnen maken.
Na meerdere malen contact te hebben gehad blijkt dat de betaling niet gekoppeld is aan de bestelling, en ze geven aan dit ook niet te kunnen doen. Order is geplaatst op 19 sep en op 22 sep geannuleerd.
De 14 dagen zijn verstreken en na contact is er nog geen uitbetaling, medewerker gaf aan dat ik bewijslast moet aanleveren met bankafschrift, wat een amateuristisch beleid. Het is echt een puinhoop aan jullie kant en ik ben meer dan zat.
Ordernr: 201014405
Transactie ref (van bankafschrift leesbaar: 201014405/0170008831229348/201014405 T-mobile xui-57186856
Bedrag 115,41
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineel