Beantwoord

Geen Track & Trace ontvangen

  • 29 December 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Hoi  

Ik heb vrijdag een nieuwe Apple Watch 7 besteld Er stond dat ik dan een track & trace zou krijgen voor de bezorging maar ik heb geen bevestiging van de betaling, noch een track & trace. Kunnen jullie dit nagaan? 

Groeten, 
Bilge 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 30 December 2022, 09:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @bilgekoc06, je ontvangt altijd een bestelbevestiging op het moment dat je de bestelling bij ons hebt geplaatst. Als je een betaling hebt gedaan, krijg je hier geen bevestiging van. Je kunt je bankafschrift als bewijs hiervoor gebruiken. Het duurt even voordat de Apple Watch 7 wordt meegestuurd aan onze koerier. Dit heeft ermee te maken met dat we prijzige producten niet meer in onze winkel hebben liggen i.v.m. diefstallen die in het verleden hebben plaatsgevonden. Deze zal voor je worden besteld uit ons logistieke center en zodra dit is gebeurd, zullen we deze meesturen naar onze koerier. Op het moment dat de koerier je bestelling heeft ontvangen en ook heeft verwerkt in het postsorteercentrum, zal je van hen een e-mail ontvangen met een Track&Trace code. Je kunt de status van je bestelling checken via onze website: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


 

Hallo goede morgen
mijn naam is zulyrienne tomasa
Ik heb een probleem, ik heb in februari een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een schuld van 2 maanden heb, maar ik antwoordde dat ik geen schuld kan hebben omdat ik de telefoon niet ben gaan opnemen en het nummer ook niet gebruik, maar op maandag Ik heb een brief ontvangen waarin hij mij opnieuw vertelde dat ik drie maanden moet betalen, ik moedig u aan mij een e-mail te sturen, want ik begrijp het niet als ik de telefoon niet heb opgenomen en ook het telefoonnummer niet gebruik, hoe komt dat Ik heb een schuld van drie maanden, ik ben niet in het land, ik woon buiten op Curacao, daarom kan ik niet naar jouw huis gaan om te kijken wat er aan de hand is.
Kunt u mij alstublieft helpen dit probleem op te lossenDit is mijn e-mailadres XXX. Ik hoop dat je me snel kunt helpen dit probleem op te lossen, want het is twee maanden geleden dat ik je een bericht heb gestuurd.
prettige dag

[Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zulyrienne, welkom op de Community en Curacao klinkt heerlijk! Waarschijnlijk loopt je abonnement/contract nog. Hier moet je wel voor betalen, ook al gebruik je hem niet. Als je niet meer terug naar Nederland komt, kan je je abonnement daarom ook het beste opzeggen. Anders blijft 'ie doorlopen en bouw je deze betaalachterstand op. Ik kan je op e-mailadres niet vinden. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens van toen je nog in Nederland woonde: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer