Beantwoord

Gevolg vertraagde levering op geheugen cashback S24 Ultra?

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 660 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Ik heb op 20-01-2024 telefonisch de Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Zwart  besteld met aflevering in de ODIDO-winkel.
Zojuist heb ik een SMS ontvangen dat de levering vertraagd is. Verder zie ik hier in de community in de lijst met “actuele levertijden” dat dit toestel pas leverbaar zou zijn vanaf 31 januari.

Kan dit nu een probleem opleveren met de geheugen cashback actie? De aankoop datum voor deze actie moet immers zijn van 17 januari 2024 t/m 30 januari 2024.
Met andere woorden wat geldt nu als aankoopdatum? De afhaaldatum in de winkel of de datum van bestelling?
Welke datum staat dus op de factuur (die naar Samsung gestuurd moet worden)?

icon

Beste antwoord door psie 26 January 2024, 12:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Psie, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de cashback actie en geen zorgen. De besteldatum is leidend en deze zal ook op je kassabon staan. Zodra je je toestel en hardware factuur (kassabon, omdat je hem ophaalt in de shop) hebt, kan je deze gewoon gebruiken om je te registreren voor de actie. 

Laat je het me weten als je je toestel hebt en of het is gelukt met de aanvraag? Ik hoor het graag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

Reputatie 1

Hoi Psie, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de cashback actie en geen zorgen. De besteldatum is leidend en deze zal ook op je kassabon staan. Zodra je je toestel en hardware factuur (kassabon, omdat je hem ophaalt in de shop) hebt, kan je deze gewoon gebruiken om je te registreren voor de actie. 

Laat je het me weten als je je toestel hebt en of het is gelukt met de aanvraag? Ik hoor het graag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

 

Dank je voor je reactie.
Ik zal het resultaat laten weten

Reputatie 1

Laat je het me weten als je je toestel hebt en of het is gelukt met de aanvraag? Ik hoor het graag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

Gisteren de S24 Ultra opgehaald bij de winkel.
Omdat dit binnen de actie-periode was, was er met de aankoopdatum  in feite dus geen probleem. De cash-back aanvraag zou dus eigenlijk goed moeten gaan.

Reageer