Beantwoord

Gezocht: Odido Topper!!!

  • 11 November 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Help! Vorige maand order geplaatst voor Pixel Pro 8 (pre order met horloge). Nu, maand verder, geen telefoon, geen horloge, geen order (gecanceld zonder medeweten dus zonder goedkeuring), geen geld retour en belangrijker nog: geen oplossing : ( Heb alle kanalen geprobeerd (adviseurs incl verbroken verbindingen, chatbots, Trustpilot, Facebook Messenger). Ik vraag niets ingewikkelds toch?  Ik wil graag hetgeen ik heb besteld én betaald en/of informatie welke stappen wij moeten zetten 'to make the magic happen'! Dussss, gezocht: Odido Topper Met Oplossend Vermogen! : ))

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 13 November 2023, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @JaneVanRijk  Welkom! Ik heb je topic doorgezet. Als er een mobiel moderator (topper) aanwezig is krijg je hulp. Maar hou er rekening mee dat het weekend is en het zomaar kan zijn dat ze maandag pas aan jouw topic toekomen. Hoe dan ook onze moderators zijn echte toppers😂👌

Post vast in het privé deel van je forum account e klantnummer en geboortedatum. 
Groetjes 

Reputatie 6
Badge +6

Help! Vorige maand order geplaatst voor Pixel Pro 8 (pre order met horloge). Nu, maand verder, geen telefoon, geen horloge, geen order (gecanceld zonder medeweten dus zonder goedkeuring), geen geld retour en belangrijker nog: geen oplossing : ( Heb alle kanalen geprobeerd (adviseurs incl verbroken verbindingen, chatbots, Trustpilot, Facebook Messenger). Ik vraag niets ingewikkelds toch?  Ik wil graag hetgeen ik heb besteld én betaald en/of informatie welke stappen wij moeten zetten 'to make the magic happen'! Dussss, gezocht: Odido Topper Met Oplossend Vermogen! : ))

Hallo @JaneVanRijk, hier ben ik al haha! Geen zorgen, ik zoek dit graag voor je uit!  Dank voor het invullen van je klantnummer in je profiel, hierdoor kon ik het gelijk voor je uitzoeken! Ik zie dat je had gekozen voor de Google Pixel 8 Pro 256GB in het blauw, maar dat je deze hebt laten annuleren door een collega van mij op 06-11-2023 i.v.m. de keus voor een ander toestel. Daarbij heb je ook een bedrag betaald en dit bedrag zul je automatisch binnen 14 dagen van ons terugkrijgen. Bij een geannuleerde order wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort. Je kunt het bedrag dus uiterlijk op 20/11/23 van ons terugkrijgen! Of was de betaling toevallig gedaan met een Creditcard? Dan is het namelijk niet automatisch mogelijk en dient er nog een apart terugstortformulier te worden ingevuld. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Pharwin, inmiddels weet ik dat telefoon van mijn keuze niet beschikbaar was (jammer dat de app met bestelstatus dit niet vermeld en ik de weg naar de community pas laat heb gevonden).

Dat order is gecanceld zonder mijn medeweten en verbroken verbindingen heeft voor veel verwarring gezorgd. Heb inmiddels begrepen dat het reeds (via IDeal) betaalde bedrag binnen 5, 7 of 14 dagen automatisch zal worden teruggestort (afhankelijk van welke adviseur ik sprak 😁). Dat wacht ik eerst even af en doe dan weer een nieuwe poging. Dussss...dank voor je antwoord Pharwin.

Reageer