Beantwoord

Gisteren 17-05-2023 bestelling geplaatst voor een SimOnly

  • 18 May 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst voor een nieuw Simonly abonnement met een eSIM. Maar nu heb ik enkel en alleen nog maar een samenvattingsmail ontvangen, en nog geen mail over het verdere proces. Is er een mogelijkheid dat ik mijn nummer alvast kan krijgen of iets? Ik ben namelijk bang dat de bestelling niet goed gegaan is.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 May 2023, 12:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Damian1998 

Hier kan je de bestelstatus van je bestelling controleren, vanwege de feestdag vandaag zal je de simkaart morgen of overmorgen ontvangen.

Ah kijk top, dankjewel! Wel raar dat ik dan gisteren maar 1 email ontvangen heb en dat was de email “bedankt voor je bestelling bij T-Mobile’. Want als ik kijk op de bestelstatus link is de simkaart allang verstuurd, maar daar heb ik nooit bericht van mogen ontvangen.

Reageer